The Sims 3: Pets

Robot
The Sims 3: Pets

Konverteringen av The Sims 3 till konsol bedömde vi som "ett bra försök, men bättre lycka nästa gång". Nu är nästa försök här och frågan är varför utvecklarna inte lärt sig av fjolårets halvmesyr.

#the-sims-3-husdjur, #the-sims-3, #ea


Medlem
The Sims 3: Pets

Kommer det någon review på PC versionen?


signatur

// Bacon <3

Redaktör

Nej, det gör det inte.


signatur
Medlem

Och det är för att ni fick muta recensenten att göra denna. Det är ingen av er som har råd att muta ännu en redaktör för en utförlig Sims 3 recension. hehe

Ne spelet verkade ingen höjdare. Själv tröttnade man vid Sims 2 för att ens prova det. Syrran var den som stod för inköpen av spel och expansioner, jag vgra lägga ut pengar

Medlem

alltid undrat, bestämmer ni eller dom som ni gör reklam för vilka spel ni ska recensera ?


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Redaktör
Skrivet av Hawoket:

alltid undrat, bestämmer ni eller dom som ni gör reklam för vilka spel ni ska recensera ?

Redaktionen bestämmer fullt ut vilka spel som recenseras på FZ.

Vi gör ingen reklam. Företag köper annonsutrymme hos oss, den biten sköts av våra annonssäljare och är ingenting som redaktionen har något att göra med.


signatur
Medlem

jag spelar detta till PC just nu, fungerar supert och är rätt kul, (framför allt tillsammans med de andra expansionerna och stuffs packs)

Skrivet av Manna:

Och det är för att ni fick muta recensenten att göra denna. Det är ingen av er som har råd att muta ännu en redaktör för en utförlig Sims 3 recension. hehe

Ne spelet verkade ingen höjdare. Själv tröttnade man vid Sims 2 för att ens prova det. Syrran var den som stod för inköpen av spel och expansioner, jag vgra lägga ut pengar

Haha, inga mutor. Jag gillar The Sims, vilket om inte annat bevisades i min recension av The Sims 3 till pc. Tyvärr har EA fortfarande svårt att få till konsolupplagorna dock.

Medlem

Värdelös PC-PORT!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Manna:

Och det är för att ni fick muta recensenten att göra denna. Det är ingen av er som har råd att muta ännu en redaktör för en utförlig Sims 3 recension. hehe

Ne spelet verkade ingen höjdare. Själv tröttnade man vid Sims 2 för att ens prova det. Syrran var den som stod för inköpen av spel och expansioner, jag vgra lägga ut pengar

Haha, inga mutor. Jag gillar The Sims, vilket om inte annat bevisades i min recension av The Sims 3 till pc. Tyvärr har EA fortfarande svårt att få till konsolupplagorna dock.

hah, EA, kan dem göra någonting rätt?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Hawoket:

alltid undrat, bestämmer ni eller dom som ni gör reklam för vilka spel ni ska recensera ?

Redaktionen bestämmer fullt ut vilka spel som recenseras på FZ.

Vi gör ingen reklam. Företag köper annonsutrymme hos oss, den biten sköts av våra annonssäljare och är ingenting som redaktionen har något att göra med.

Aha, tack för att du gjorde det klart


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar