Äggmacka!

Flakmonkey
Äggmacka!

 

Mmmm ägg på Wasa knäcke... Kittlar dödskönt i kistan efter ett hårt cirkelfyspass... Det och lite Thai-soppa...

#blogg

Medlem
Äggmacka!

Awesome.
Fattas dock lite Kaviar


signatur

Ett halvt hjul. Med ägg och Soppa. Har du lättat på vad och hur mycket du får äta?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Haha, inte direkt men tränar jag i närmare två timmar med hög intensitet så måste man ju fylla på med energi. Sen är det inte så farligt räknat i antal kalorier heller. Annat om det varit mjukbröd och soppan är inte mer än 300 eller så... Tror väl jag fått i mig runt 2300 idag totalt sett och då har jag ju tränat rejält.., så ingen fara...

Är ju det som är bra med att träna, du måste äta mer (men korrekt förstås) för att orka

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Ett halvt hjul. Med ägg och Soppa. Har du lättat på vad och hur mycket du får äta?

Nosnos har ignorerat de fysiska lagarna så länge nu, så du inte orkar kommentera om det längre. Eller?

Flakmonkey

vafan... den är ju korrekt vriden när jag kollar på ipaden

nuså!

Det är gott ur alla vinklar. Bara för att vissa andra är bundna till fysikens regler behöver inte alla vi andra ställa oss i led.
(kanske därför min träning inte ger resultat, försök motionera i noll-gravitation.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Traveller in time:

Ett halvt hjul. Med ägg och Soppa. Har du lättat på vad och hur mycket du får äta?

Inte fan ska man tänka på vad man får käka eller hur mycket? Äter man mer än vad kroppen kan förbruka = så lägger man på sig. Resten skiter jag i...soppa och en äggmacka sitter riktigt fint i magen efter ett träningspass!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Traveller in time:

Ett halvt hjul. Med ägg och Soppa. Har du lättat på vad och hur mycket du får äta?

Inte fan ska man tänka på vad man får käka eller hur mycket? Äter man mer än vad kroppen kan förbruka = så lägger man på sig. Resten skiter jag i...soppa och en äggmacka sitter riktigt fint i magen efter ett träningspass!

Har dock en känsla att man lätt kan äta för mycket efter en magoperation eller vad det nu än kallas. Man minskar väl ändå magen rätt rejält?

Flakmonkey

Om du syftar på min operation så var det inte en magsäcksoperation för att gå ner i vikt utan en bukplastik. Dvs jag (eller kirurgen då förstås) skar bort en massa hud som inte kunnat dra ihop sig efter kraftig viktnedgången... Så min magsäck är normalstor

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Traveller in time:

Ett halvt hjul. Med ägg och Soppa. Har du lättat på vad och hur mycket du får äta?

Inte fan ska man tänka på vad man får käka eller hur mycket? Äter man mer än vad kroppen kan förbruka = så lägger man på sig. Resten skiter jag i...soppa och en äggmacka sitter riktigt fint i magen efter ett träningspass!

Har dock en känsla att man lätt kan äta för mycket efter en magoperation eller vad det nu än kallas. Man minskar väl ändå magen rätt rejält?

Nu har ju inte Nosnos gjort det? Utan tränat sig till den han är idag.


signatur
Medlem

Jo, men han tog det sista med en operation.
Om jag inte minns helt fel.

Flakmonkey
Skrivet av Siken:

Jo, men han tog det sista med en operation.
Om jag inte minns helt fel.

Bara hud som sagt genom Bukplastik. Har ingenting med magsäcken att göra. Kommer inte ens tillräckligt långt in i kroppen för att kunna göra det

Medlem

Aha, det har ju kunnat varit magen!

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Siken:

Jo, men han tog det sista med en operation.
Om jag inte minns helt fel.

Bara hud som sagt genom Bukplastik. Har ingenting med magsäcken att göra. Kommer inte ens tillräckligt långt in i kroppen för att kunna göra det

Jag såg visst inte detta inlägg tidigare.

1
Skriv svar