500 000 vill betalira The Secret World

Robot
500 000 vill betalira The Secret World

Större intresse än det var för Age of Conan, hälsar norska Funcom stolt.

#the-secret-world, #funcom, #age-of-conan-hyborian-adventures


Inaktiv
500 000 vill betalira The Secret World

Det känns faktiskt som rätt lite när man tänker på hur många som brukar signa upp för beta tester nuförtiden...

Medlem

slår väl inte bf3s 8mille?

Medlem

Oj, va gammal gameplay-rulle.

Nåväl, köpte ett års tid till Conan då jag var aktiv och beta erbjudandet till TSW ingick. Väntar bara på att det ska köra igång med betan.

Medlem

Fick en tidig beta invite på Gamescom. Har ingen aning om hur jag ska använda den eller något.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Oj, va gammal gameplay-rulle.

Nåväl, köpte ett års tid till Conan då jag var aktiv och beta erbjudandet till TSW ingick. Väntar bara på att det ska köra igång med betan.

Betan är igång.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

dom hade haft 500,001 sökare om man inte hade vart tvungen att ha facebook :/

Medlem
Skrivet av Hannu:

Oj, va gammal gameplay-rulle.

Nåväl, köpte ett års tid till Conan då jag var aktiv och beta erbjudandet till TSW ingick. Väntar bara på att det ska köra igång med betan.

Samma här, skumt har inte hört ett knyst om betan.

OML
Medlem
Skrivet av rubbiten:

dom hade haft 500,001 sökare om man inte hade vart tvungen att ha facebook :/

Bara någon dag (kanske till och med bara några timmar) efter att det gick att anmäla sig till betan så kom det fram att man inte alls behövde facebook för att anmäla sig.

Medlem

Jag hade gärna tagit emot en betanycke, men mitt intresse för spelet sjunk rejält när jag hörde vilket strypt PvP det kommer vara... Inget Open World PvP == Urtråkigt....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag har riktigt svårt att bestämma mig för SWTor eller TSW :/
Jag älskar temat i TSW men är inte supernöjd med de senaste gameplay filmerna, det känns som spelet kommer bli "instanced" i världen som Age of Conan var. Hoppas Funcom slänger ut mer gameplay innan TOR hinner komma


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av rubbiten:

dom hade haft 500,001 sökare om man inte hade vart tvungen att ha facebook :/

Så du vägrar göra det för att FACEBOOK är med i det hela? så jävla.. ursäkta ordvalet... PATETISKT! du registrerar dig bara genom facebook men det händer inte mycket mer än att det kanske råkar finnas i loggen att du gjort något. Men itne kommer det spamma sönder din logg eller liknande. Löjliga människa

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Fick en tidig beta invite på Gamescom. Har ingen aning om hur jag ska använda den eller något.

Gissar att du behöver använda ditt gamla Funcom konto eller skapa ett nytt och registrera nycklel där om du fick någon. Annars öppnar de upp access bitvis vad det lider.

http://www.darkdaysarecoming.com/

Tänker ge detta en ärlig chans. Tycker ftf det verkar lovande och dessutom den ända typen av MMO man kan tänkas ha tid med. Vi får se..!

Medlem

Rätt intetsägande video, de borde släppa något mer lockade än det där då de redan har sjukt dåligt rykte sen Age of Conan floppen. själv spelade jag det mycket och Secret World har en intressant idé och såg rätt bra ut rent grafikmässigt. Men fick ingen -yes!!!- känsla av den där videon. kanske ska dricka en till kopp kaffe Old Rep. betalt och klart, lär nog köpa detta också, men tänker inte hänga på låset vid. release med tanke på hur det såg ut sist, de första månaderna. God morgon förresten gott folk!


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av rubbiten:

dom hade haft 500,001 sökare om man inte hade vart tvungen att ha facebook :/

Så du vägrar göra det för att FACEBOOK är med i det hela? så jävla.. ursäkta ordvalet... PATETISKT! du registrerar dig bara genom facebook men det händer inte mycket mer än att det kanske råkar finnas i loggen att du gjort något. Men itne kommer det spamma sönder din logg eller liknande. Löjliga människa

Är det någon som är löjlig så är det nog du..Facebook tillför innget till spelet alls och bör därför vara valbart. Men jag antar att du är en sådan som ger ut bankkortsuppgifter, lämnar telefonnummer och mail på skumma sidor också. Värsta som kan hända är väl lite spam och ett par tusen dragna?
Facebook är dynga, starkt av folk med intelligens och integritet som vågar stå emot kontrollsamhället. Våga vara smart, våga vägra facebok, våga tänka själv...

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av qun0:
Skrivet av rubbiten:

dom hade haft 500,001 sökare om man inte hade vart tvungen att ha facebook :/

Så du vägrar göra det för att FACEBOOK är med i det hela? så jävla.. ursäkta ordvalet... PATETISKT! du registrerar dig bara genom facebook men det händer inte mycket mer än att det kanske råkar finnas i loggen att du gjort något. Men itne kommer det spamma sönder din logg eller liknande. Löjliga människa

Är det någon som är löjlig så är det nog du..Facebook tillför innget till spelet alls och bör därför vara valbart. Men jag antar att du är en sådan som ger ut bankkortsuppgifter, lämnar telefonnummer och mail på skumma sidor också. Värsta som kan hända är väl lite spam och ett par tusen dragna?
Facebook är dynga, starkt av folk med intelligens och integritet som vågar stå emot kontrollsamhället. Våga vara smart, våga vägra facebok, våga tänka själv...

ehm nej jag gör inte det? snacka om att ta saker från luften bubben. När det varit om något spel man måste regga sig via facebook så har det inte varit något sådant utan bara att det var registrering och att sedan skickas en länk till in logg som andra kunde se om dom ville börja spela. Därav varför jag skrev som jag gjorde. Så nej jag är inte löjlig. Man kollar ju antagligen före innan man reggar vad som innebär då man reggar. Bara att folk är för lata för att läsa nu för tiden

Medlem

vill hellre ha dreamfall: chapters, men jag tar vad jag kan få


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

1
Skriv svar