#18 - Dödsön

Medlem
#18 - Dödsön

#18 - #Dead Island. Trodde nästan aldrig jag skulle ta mig igenom det, det kändes riktigt stort och stundtals väldigt utmanande (och ganska ruggigt till och med). Gillade faktiskt väldigt mycket, det enda jag egentligen störde mig på var lite småbuggar här och där och det lite "Michael Bay"-iga slutet, annars älskade jag det faktiskt. Sen är jag väl lite av en zombiefantast också, vilket så klart spelade in. Men tyckte det var en bra mix av snabba och långsamma odöda. Sen var det även skönt att man kunde stänga av att se massa HUD-element såsom fiendehälsa och nivåer, det bidrog till realismen och gav mig en bättre spelupplevelse totalt sett.

Nästa spel har jag inte riktigt bestämt... #Battlefield 3 släpps ju som bekant i dagarna och kommer väl troligen införskaffas snarast, så det är ju en tänkbar kandidat. Annars måste jag nog ta mod till mig och ta mig an min Nemesis, #Resident Evil-serien...

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
18 - Dödsön

Har kört två-tre timmar co-op i Dead Island med min bror, och idén är suverän, men inte perfekt. Jäkligt roligt är det dock om man älskar zombies

1
Skriv svar