Back to Karkand i december

Robot
Back to Karkand i december

Det första banpaketet till Battlefield 3 kanske blir något att hänga i julgranen.

#battlefield-3, #battlefield-2, #dice


Medlem
Back to Karkand i december

det är väll bara dom som förbokat limited edition som får banpaketet? inte dom som bara bokat spelet.

Medlem

Inte så långt kvar tills man får vandra på de sönderskjutna gatorna på Karkand igen!

Medlem
Skrivet av svanfors:

det är väll bara dom som förbokat limited edition som får banpaketet? inte dom som bara bokat spelet.

Stämmer, men du kan nog köpa dom i efterhand senare om du bara köpt vanliga Bf3

Medlem

Yaaay!

Det här är väl enda DLC paketet jag kommer äga eftersom man fick det vid förbokningen.

Tänkter knappast betala pengar för banor och vapen.

Medlem

What? Jag trodde Back to Karkand skulle finnas tillgängligt vid release. :/

8:45
Kommentar från Joakim
Hej. Kommer Back to Karkand vara tillgänglig vid release den 27?

8:45
Calle Sundelius (FZ):
Japp.


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

Medlem

Ingen AK-101? Buuu!

Medlem

Vad var det för snack om att PS3 skulle få B2K en vecka före andra ?

Medlem

I BF2 körde jag Strike at Karkand infantry only hela tiden. Undrar om det blir samma sak i BF3.

Medlem

vilka banor är conquest


signatur

Meep!

Medlem

Låser man upp vapnen så man kan lira dem på alla banor sen eller funkar dem som "starter vapen" Vill ju kunna använda dem på alla maps inte bara på expansion.

Medlem
Skrivet av Phobo:

vilka banor är conquest

Alla, antar jag.

Medlem
Skrivet av Tyran26:

Låser man upp vapnen så man kan lira dem på alla banor sen eller funkar dem som "starter vapen" Vill ju kunna använda dem på alla maps inte bara på expansion.

Jag har läst någonstans att du får "ta med" dig vapnen in i vanliga BF3
Tror att de är upplåsta som default i Back to Karkand (så var det i expansionen Special Ops till BF2 (och man fick med sig vapnet in i vanliga BF2))


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Men fan då, kan inte Dice överge skitkartorna Strike at Karkand och Wake Island någon jävla gång.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Men fan då, kan inte Dice överge skitkartorna Strike at Karkand och Wake Island någon jävla gång.

Du tycker att de är skit. FYI behöver du inte heller spela dem heller. PROBLEM SOLVED!

Medlem

nästan lite nostalgi på dom banorna

Medlem

Jackhammer med Frag rounds kan bli en rolig leksak..

Medlem

Ser verkligen framemot dessa banor.

Skrivet av Phobo:

vilka banor är conquest

Alla banor går att köra med alla spelsätt.


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fahrbot:

What? Jag trodde Back to Karkand skulle finnas tillgängligt vid release. :/

8:45
Kommentar från Joakim
Hej. Kommer Back to Karkand vara tillgänglig vid release den 27?

8:45
Calle Sundelius (FZ):
Japp.

Trodde det, fel av mig.


signatur
Medlem

Kan de inte strunta i Gulf of Oman å släppa el alamein istället:(

Medlem

Alla mappar utom Wake ser jag fram emot, Wake är ju så mjölkad och tråkig.. Sharqi gillade jag starkt själv, sedan att dem har Gulf med är ju guld, första mappen jag spelade på BF2 :D.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Men fan då, kan inte Dice överge skitkartorna Strike at Karkand och Wake Island någon jävla gång.

2 av dom roligaste banorna nånsin

Skrivet av Tripple:

Kan de inte strunta i Gulf of Oman å släppa el alamein istället:(

nej nej ska dom skippa gulf of oman så ska dom lägga till kubra dam, den var juh ,enligt min allvetande åsikt, den roligaste flyg baanan

Medlem

Årets bananskal

Medlem

Det var ju inte den uppfattning man fick tidigare om "Limited Edition", falsk marknadsföring (eller åtminstånde missvisande). Men å andra sidan ska jag ha spelet i vilket fall. Haha..

Medlem

Har det inte varit sagt sedan början att dlc:t skulle komma ca en månad efter release? Tror att man kan underhålla sig själv tills dess;) om jag någonsin får spelet från webhallen dvs, trodde jag skulle få det idag när jag förbokat.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Har det inte varit sagt sedan början att dlc:t skulle komma ca en månad efter release? Tror att man kan underhålla sig själv tills dess;) om jag någonsin får spelet från webhallen dvs, trodde jag skulle få det idag när jag förbokat.

Det trodde jag med =/ fick kolli nr i förrgår, men det är inte registrerat hos posten ännu, ska ringa och höra med dom om en stund,,, bokade ju faktiskt 6'e juni och enl "mina sidor" på webbsidan så står det skickad/hämtad 23'e

Medlem

Någon som vet om Gamestop i Marieberg kommer ha natt öppet?

Medlem
Skrivet av switch_air87:

Ser verkligen framemot dessa banor.

Skrivet av Phobo:

vilka banor är conquest

Alla banor går att köra med alla spelsätt.

Underbart!! Conquest ftw


signatur

Meep!

Medlem

Hoppas Geforce 560 TI krascherna är borta tills det här kommer :/
Minns att jag spelade BF2 demot många långa timmar och älskade Gulf of Oman


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser fram emot karkand, saknar den verkligen bland de nya banorna jag prövat

12
Skriv svar