GTA V bekräftat

Medlem

GTA 5 - Visby, det låter det.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Hurra! Hoppas på en mer optimerad pc release utan så horribelt mycket drm denna gång bara. Men om Gameplay'n är nära den i gta iv så blir jag nöjd!

Medlem

Jag vill ha mer backar än man kunde hitta i IV..

Mer varierad terräng öht..

Finns inget som slår att lura snuten utför stup/kamikazehoppandes i nån ball backe..

Medlem

Las Vegas hade allt varit saftigt. London skulle knappast funka i ögonen på dagens gamers.

Medlem

V:et fick mig att gissa på lite RedDead/Vegas/London innan ja börja läsa artikeln, trodde inte att spekulationerna skulle börja skrivar men ja e glad att det ja läse på slutet stämmde överrens med det ja tänkte
GTA V kommer nog vara ngt vi alla kommer gråta efter att få spela IDAG efter att trailern släpps, EPIC trailer EPIC story and EPIC surprise e mina spekulationer

Medlem

Ääääntligen!! Var lite orolig att jag skulle behöva köpa B-spelet SR3 men så kommer räddningen! Blir perfekt att lira BF3 & GT4 tills GTA V släpps!

Medlem

Står fast vid att det bästa skulle va San andreas stories men man kan ju hoppas på en glad överraskning

Medlem

Är det inte 80 tal igen så är det nästan inte intressant för mig, IV blev alldeles för seriöst för att jag skulle finna spelet roande. Var visserligen kul att leka med Euphoria motorn i början.
Jag vill ha Hidden package, jag vill ha kill frenzy, jag vill ha allt det där som gjorde GTA spelen kul!

Leka mamma pappa barn kan jag göra när jag inte sitter vid datorn!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

GTA london eller ett nytt GTA Vice City vore riktigt nice

Medlem

Hoppas på en helt ny stad som inte har varit med i GTA förut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Jag bettar på en Washington D.C.-look alike! Både utifrån loggans utforming och en magkänsla.. Fast jag vet inte, det kan varit något knas med thai-maten jag åt tidigare idag.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Hoppas det blir som san andreas och inte allt i en trång jävla stad. Så jävla less på lyckstoplar och bilar överallt.

Medlem
Medlem
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Spam?


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Saints Row är ett skämt....

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Och banderollen som säger "In god we trust" är typ identisk med "Five" banderollen på loggan!

Känns som DC.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Saints Row är ett skämt....

Klart det är. Därför är t ex SR2 så mycket roligare än GTA IV

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Saints Row är ett skämt....

Klart det är. Därför är t ex SR2 så mycket roligare än GTA IV

Det ligger i betraktarens ögon.
I mina ögon är Saints Row ungefär som blodpudding... Medans GTA IV är som en fet smarrig oxfilé.
Förstod aldrig det stora med Saints Row, det kändes billigt, arkadigt, och inte alls roligt.

Skribent

Mot alla odds tror jag det blir "GTA V: Stockholm syndrome"

Medlem

Åh! awesome Kul att få ett officiellt uttalande att det kommer ett nytt GTA. Hoppas bara det blir bättre optimerat för oss PC lirare denna gång, även om jag ifs tycker att GTA borde spelas på en konsol. Men ändå, låt båda sidor få njuta av detta GTA...


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem

Som struggle skrev här, känns som Washington. Dollar sedeln är ju något man förknippar med presidenter i DC.

Fast åt andra sidan så har man läst en hel del rykten som tex detta om att det är ett nytt L.A. Pga tex att de har mycket research efter L.A Noir.

http://kotaku.com/5853279/grand-theft-auto-v-will-be-set-in-l...

Medlem

Håller med om att D.C. känns närmast till hands. Boston har inte en lika tydlig profil som alla de tidigare städerna/områdena. Hoppas själv på Texas dock, men det känns ju ganska lönlöst.. Drömmer om en storslagen återkomst för stad/landsbygd, blandat med rasism, bibelbältet och illegal invandring.

Och vad hände med alla uppgifter om att nästa skulle hamna i "Vinewood"?

Slutligen:
Fargo, blodpudding må vara billigt och kanske inte jättekul, men det är fan inte arkadigt!

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Saints Row är ett skämt....

I second that.
Hälsade på hos en vän när han satt och lirade Saints Row 2, trodde först att han lirade nån slags mod till originalspelet eftersom det var så extremt "töntigt" och opolerat rakt igenom. Sen förklarade han att det i själva verket var originalspelet.

Medlem

Hahahaha! Vi vet vart det kommer utspela sig!

http://imgur.com/c4lPS

Någon annan som stirrar på logon och bara ser triforce hela tiden nu?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Falckiee:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Saints Row är ett skämt....

I second that.
Hälsade på hos en vän när han satt och lirade Saints Row 2, trodde först att han lirade nån slags mod till originalspelet eftersom det var så extremt "töntigt" och opolerat rakt igenom. Sen förklarade han att det i själva verket var originalspelet.

Saints Row är ju lite en blanding av flum och seriöst, det skall ju vara så.

Jag blev enormt besviken på GTA IV, det har blivit lite för seriöst, och den mobilen som ringer hela tiden förstörde ju hela spelet.

Saints Row 2, även om det inte är lika snyggt så var det riktigt kul och varierande hela spelet igenom. Det kändes mer som Vice City faktiskt, mycket på grund av musiken kanske. Gillar den kustomisering man kan göra både av sin karaktär och lyor/bilar etc.

Sedan finns det gott om flummiga aktiviteter som insurance fraud:

Eller vad sägs om lite zombie survival som man kan spela på ett arkadspel i spelet:

Det återstår dock att se om de har lyckats lika bra i Saints Row: Third, vad man sett har det ju sett bra ut hittils iaf.

Medlem

gangster i Chicago på 20-30 talet

Medlem

Så länge det inte blir katastrofalt på PC lär jag skaffa det.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Så länge det inte blir katastrofalt på PC lär jag skaffa det.

Precis vad jag känner också


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Skriv svar