Förebyggande fusk?

Medlem
Förebyggande fusk?

[ia=433357]

Battlefield 3 kommer ut om tretton timmar, klockan ett i natt. Men redan nu har fuskarna börjat ploppa upp på Battlelog. Attt kalla dem hackers vore att övervärdera deras instats, det enda de gör är att betala 15 dollar i månaden för att få ständiga uppdateringar av fusk som siktar automatiskt, visar fiender genom väggar, och i princip spelar spelet åt dem. Varför? Jag har ingen aning. Det måste ju kännas lite som att inte bara vinna Special Olympics, utan vinna det utan att ens ha ställt upp! Ovanstående fuskare är den mest blatanta och ogenerade jag någonsin sett, och borde omgående ställas upp mot en påle på närmaste torg och få femtio rapp, samtidigt som man mosar hans speldator under en ångvält framför honom.

Hett tips redan nu: Om någon på den server du joinar har "AA" i namnet, avsluta spelet och välj en annan server. De skäms inte ens för att de fuskar, faktum är att de gör det för att göra reklam för sitt hack! Förhoppningsvis börjar EA svinga ban-hammaren inom en vecka, annars blir jag, och många med mig, gruvligt besvikna.

#blogg

Medlem
Förebyggande fusk?

Näe! j#¤"a skit också!
Så trött på dom!

Hoppas det kommer något program som eller snille som vet hur man får stopp på dom.
Fattar inte vad cheats ger en egentligen mer än att det förstör för dom andra.

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Fattar inte vad cheats ger en egentligen mer än att det förstör för dom andra.

^This

Tyvärr

Medlem

Hoppas att EA stänger av deras Origin-konton permanent, även om de har femtioelva spel där. Jag säger detsamma om Steam.
Det vore så jävla rätt åt fuskarna.

Där hittade jag något som jag tycker är positivt med tjänsterna! Möjligheten att ta en fuskares alla spel.

Fattar inte heller hur dom funkar. Ofta är dom stolta o skriker bara ut noob o owned med jämna mellanrum och är verkligen stolta att dom slog en.
Finns en snubbe inom Smackdown vs Raw spelen (Njosnavelin) på 360 som i flera år bara gör en session för att när man går in på den avsluta direkt och han får vinsten!? Allt för att kunna vara på Leaderboarden med 999999 - 0 i vinster.
Snubben sitter verkligen 24/7 också.
Måste ha damp eller nåt annat

För övrigt använder han samma glitch på nya spel o fan vet hur han gör då han säkert funnis de senaste 10 åren. Och utvecklarna gör inget...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

En cheater jag träffade på i BF2 var skitlugn och sade att han hade dålig uppväxt osv.
Han var i samma squad som mig så jag och en till körde voice chat med honom och frågade varför han fuskade.

Det känns verkligen som om utvecklare ligger pålatsidan när det gäller att bekämpa fusk.

Medlem

Fuska för att man har en dålig uppväxt? Det var nått nytt. Fine om de försöker dölja det för att spela med "the big boys" men aldrig förstått mig på de som bara går in och maler ner alla och tror att de äger.

Fy fan, riktigt dåligt. Hur kan de syssla med detta så öppet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En ryss också... usch.

Ser en mening och traditionen med fusk innan MP blev standard. Att kunna fuska på Konsol var något som gav spelet extra djup. Men att fuska i mp, och så här tydligt, finns inget att vinna i det. Skadeglädjen var kul i samma rum som polaren på tiden alla kontroller satt i slad. På dator mot främlingar är fuskande bara patetiskt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

@v1lle3

Det spelar väl ingen roll om man har haft en tuff uppväxt. Det är helt orelevant. Och varför skulle han få fuska och inte alla andra?


signatur

Nothing is like caffein, Drink and get fast
Then your ustoppable

Precis, vad är det för dum motivation. "Jag mördar folk för jag inte fick julklappar..." (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar