Battlelog problem

Medlem
Battlelog problem

Hejsan har lyckats efter lite pillade att aktivera spelet och köra SP läge. Fick mitt BF3 Limited edition imorse men problemet är efter jag har aktiverat spelet via en VPN tunnel så gick det. Men problemet är att jag kan ENDAST spela SP läget. Och min kod är redan aktiverad till spelet. Men när jag stänger av VPN tunneln och startar om origin så kommer jag inte mer än till Battlelog sen står det

"Your account is not allowed to login" en annan hade aktiverat sitt spel via VPN och han fick onlineläget att funka men inte jag? Har spelat kanske 10-20min offline då en annan sa att jag skulle testa det men still no work.

Medlem

Jag vet exakt hur du löser det här Vänta 2 ½ timme, sen slår du på Origins och försöker igen. Det kommer funka finfint!

Tålamod är en dygd

Medlem

Om vi säger så här jag har fipplat fram och tillbaka avinstallera ominstallerat fram och tillbaka suttit väl i ca 2 och en halv timma.

Medlem

Syftade mer på att spelet släpps i Sverige om två och en halv timma...

Medlem

Aha fast vad jag fick via aktiveringen är att jag inte kan aktivera det först den 28:e oktober kl 01.00

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Syftade mer på att spelet släpps i Sverige om två och en halv timma...

3,5 timmar släpps tydligen 01:00
själv blire att stanna uppe lite ikväll o spela.


signatur

Rwa?

Medlem

Önskade jag kunde det med men tja ja man ska ju upp kl 7 så blir inget för mig. Och kontaktade EAs support och fick vänta ca 7min efter 7min BAM fick vänta då ytterligare 11 minuter..................... Bra support dem har!

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Önskade jag kunde det med men tja ja man ska ju upp kl 7 så blir inget för mig. Och kontaktade EAs support och fick vänta ca 7min efter 7min BAM fick vänta då ytterligare 11 minuter..................... Bra support dem har!

ska upp klockan 6 :/, uch fan inte många timmars sömn nära tänker på't, men måste testa lite iaf.


signatur

Rwa?

Du får hålla dig till tåls; om du leker fram och tillbaka kanske du råkar banna dig själv eller något.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jag ska spela hela natten, spela hela dan. Speela hela natten skjuta sönder halva staaan!

Skrivet av Soothsayer:

Jag ska spela hela natten, spela hela dan. Speela hela natten skjuta sönder halva staaan!

Haha, glöm inte sova och duscha med bara...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Soothsayer:

Jag ska spela hela natten, spela hela dan. Speela hela natten skjuta sönder halva staaan!

Haha, glöm inte sova och duscha med bara...

Va ska de va bra för, det ger väll inga kills?

Go soldier, gör ditt land stolt över dig!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det ska jag! Ska mönstra på onsdag också så ska göra mitt bästa, får se hur imponerade dom blir när ja skryter med mina 30h i aktiv flygstrid... ens INNAN GMUn

OK, kul. Lycka till


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Tack!, kan behöva det

Medlem

någon mer som har problem fortf. att logga in på battlelog? Jag har problem även efter "Maintenance" nu på morgonen...För mig står det "Buy BF3 to get access to Battlelog"

Medlem

Okej supporten lyckades fixa så jag kunde komma in på battlelog men när jag joinar en server så får jag Game could not login to EA Online backend

Suck, vad är det med världen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

visst....massiv belastning på servrarna...men det ska fungera kan man tycka. man blir lite less alltså att det ska hålla på som de gör. Köper du en ny bil är du tacksam om den startar första dagen

1
Skriv svar