Evaluation

Medlem
Evaluation

Idag var det utvärderingsdag på skolan. Läskigt och bra. Mest läskigt egentligen.

Uppgiften var ett skriva tre bra och tre dåliga saker om varje gruppmedlem. Givetvis fick man egna utvärderingar tillbaka också. Jobbigt att utvärdera personer, då det i princip är relativt tabu i dagens samhälle, farligt att sparka sönder smalben när man inte ens får trampa på tår. Men det var en nyttig övning. Självmedvetenheten ökar, och jag ska från och med nu inte ha fötterna på bordet (kanske).

#blogg

Evaluation

Det är precis vad som behövs. Folk är så rädda för kritik. Det finns ingen som är perfekt, ingen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Fötterna på bordet är ett jävla otyg

Tycker jag är perfekt i rollen som mig själv. En förstklassig skådespelar insatts med rik inlevelse!

walter_iego: Too intellectual! Dummy up.

Simon: Too shirtless


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Sebastian: väldigt glad på din avatar bild. Reason?? (kommer du ihåg när den bilden togs?)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Va? TiT makes no sense...

Bilden togs vid juletid av min bror fotografen... måste vara drygt ett eller två år sedan, hur så?

Om det var vid juletider så kanske du är full av skinka och glögg, det kan förklara varför din bild ser så glad och nöjd ut. Men samtidigt lite hemlighetsfull...var det Scan eller Pigham?.
Spela roll, bara det är jul blir maggen glad.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Oj du... Ja, om du bara visste!

Seb har sitt vinnande: "How you doin`?" med sig överallt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jag vill Officiellt be Sebastian om ursäkt för alla "Vackraste indie spelet någonsin" pikar.
Därför erbjuder jag denna bild på mig själv. (Högst ovanligt att jag gör ska ni veta).

Det är jag sittandes på grässmattan med famnen full av buströtta Kinesiska nakenhund valpar, 7 veckor gamla.
Den gågna sommaren.

Valparna vill att simon skall klappa deras hårlösa kroppar. gnid inte bort solskyddsfaktorn bara.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Aww, du är förlåten flera gånger om, Traveller! <3

Söta! Give me one!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det var en kall dag, men nakenhund valpar är väldigt varma. Som små kaminer.

Get your own walter.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Schysst Jag hade ändå matat dem till ankorna, så...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag känner mig just nu i detta avseende som Peter Molyneux. Jag planerade ett ekollon, och det blev en hel jävla skog av mitt inlägg. Crazy!

Skrivet av Simon Karlsson:

Jag känner mig just nu i detta avseende som Peter Molyneux. Jag planerade ett ekollon, och det blev en hel jävla skog av mitt inlägg. Crazy!

Planerade ett ekollon? Oooh någon tror han är gud.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Åh, det är såna här trådar som är hela charmen med FZ, imho. Vad vore sajten utan OT-snack och hundbilder?

Medlem

Haha. Planterade, inte planerade. CRAP!

Medlem
Skrivet av Simon Karlsson:

Jag känner mig just nu i detta avseende som Peter Molyneux. Jag planerade ett ekollon, och det blev en hel jävla skog av mitt inlägg. Crazy!

Kanske borde ändra Evaluation till Evolution?

1
Skriv svar