GTA V bekräftat

Medlem

Blir riktigt nice då jag spenderade mycket tid med fyran. Hoppas bara att dem kan ordna lite bättre ai, särskilt i trafiken där det är omöjligt att stå still vid ett rödljus utan att bli sakta påkörd av fordonet bakom.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Läste på nätet där någon påstod att dom hade sagt officiellt att det kommer utspelas i Los Angeles. (ta det med en nypa salt!)


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av Falckiee:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av tavener:

Saints Row 3

Saints Row är ett skämt....

I second that.
Hälsade på hos en vän när han satt och lirade Saints Row 2, trodde först att han lirade nån slags mod till originalspelet eftersom det var så extremt "töntigt" och opolerat rakt igenom. Sen förklarade han att det i själva verket var originalspelet.

Kul att du kan hålla med mig om någonting.

Medlem
Skrivet av MasLegio:

Boston identitetslöst?

Amerikanska statens vagga med all den historik och möjlighet till postmodern kritik det innebär med tanke på USAs situation just nu.

Boston på 60-talet:
kennedyklanen
irländska gängkrig
Stora ändringar i staden (ny flygplats m.m.)
Civilrättsrörelsen
Olika militanta grupperingar av olika slag
Vietnamkriget
En president mördad och ett land i chock och utan hopp
Boston Strangler

Jag tror inte att någon menade att Boston saknar kultur eller historia, utan snarare att den breda massan (iaf internationellt) inte har en klar bild av stadens identitet. Alla tidigare spel har utspelat sig i områden som de flesta har en uppfattning om hur de ser ut och kulturen där. Även om Boston är och har varit en väldigt viktig stad, så är det nog få som associerar staden med mer än irländare och möjligen advokater.
Dessutom så är ju bara hälften av de händelser du nämner specifika för Boston, resten var ju precis lika relevanta för övriga landet.
Tror absolut att Boston håller som skådeplats för ett GTA, men tror att miljön skulle ge lite för mkt generisk storstadskänsla. Liberty City jr.

Medlem

hoppas dom kommer göra det mer som sa andreas stilen för det älskade jag

Skriv svar