Blackwater – första FPS-liret till Kinect

Robot
Blackwater – första FPS-liret till Kinect

Släpps imorgon, spana in senaste trailern hos FZ!

#blackwater


Medlem
Blackwater – första FPS-liret till Kinect

Hahahaha! Folk gillar sånt här skit? Otroligt.

Medlem

" Berättar rösten " var smått magiskt.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Ja... vad ska man säga.. Inget som ser för intressant ut.

Medlem

Kinect...
Microsoft är inte för gamers, det är för clowner

Medlem

OKEJ! Det där såg ut som årets ultimata skräp spel!

Exx
Medlem

Fy fan alltså. Ser ut som arkadnonsens från 1996.

Medlem

Man kan fundera på varför de väljer att göra ett spel om just Blackwater som är ökända för att ställt till med en hel del jävelskap i mellanöstern, är grejen att man vill göra ett spel om contractors det finns ju en hel del andra PMC-firmor som skött sig bra. Är det Blackwater/Xe som sponsrat spelet tro??

Medlem

DEEEEEEEEEEEEEERP

Medlem

Ööh, aim at your target and hold to fire? Låter inte direkt...kul


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ingår kevlarn så är det episkt!

Medlem

Perfekt för alla feta jänkarungar som inte får kriga åt militären.

Fattar inte varför det inte kan ingå en pistol, "funkade" det till NES borde det väl inte vara så svårt o fixa nu. Eller varför inte Wii liknande kontroller, idioten som stod i viftade i filmen hade ju inte varit lika patetisk med nångonting i handen. Är allt så låst av patent numera att det är omöjligt att leverera en helhetslösning utan att bli stämd?!

Medlem
Skrivet av abominable:

Perfekt för alla feta jänkarungar som inte får kriga åt militären.

Fattar inte varför det inte kan ingå en pistol, "funkade" det till NES borde det väl inte vara så svårt o fixa nu. Eller varför inte Wii liknande kontroller, idioten som stod i viftade i filmen hade ju inte varit lika patetisk med nångonting i handen. Är allt så låst av patent numera att det är omöjligt att leverera en helhetslösning utan att bli stämd?!

Precis vad jag tänkte på också! Hade vart bättre om de skickade med ett trådlöst vapen som man kunde använda! Stå med armen sådär i luften känns ju så sjukt meningslöst och förstör hela spelet!

Medlem

Usch, vidrigt.

Medlem

hahahahaha x)

KoP
Medlem

Tja, kommer säkert uppskattas utav någon. Smaken är som baken.

Medlem

Enbart intressant pga. att det visar vart tekniken är på väg.


signatur

Jag vill ha page...

Ish
Medlem

Varför vill man ens dra kopplingar något till blackwater?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Varför "måste" alla spel för Kinect vara fula!? Sen har väl spelet mer problem än grafiken.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ser mer ut som ett teknik demo. Jag som blev uppspelt av nyheten först men efter att ha sett filmen tappa jag allt intresse. Det såg faktiskt helt värdelöst ut.

Medlem

Ser väldigt segt ut. Om man kan spela med sina kompisar så håller det väl en kväll kanske. Frågan är ju, hur många kommer spela med matchande outfit? Kanske finns det en liten skara hardcore-fans till alla Kinect-spel som klär ut sig? Oh the horror..

Medlem

soft. mitt triggerfinger suktar efter civila irakier


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Wow, jag räknar till hela 22 entusiastiska "Day 1"-köpare, här!

Medlem

Jag skulle nog faktiskt köpa det om det innebar att jag får lite motion (vilket skulle behövas efter den senaste sessionen med nattspelande, dålig kjorre-mat och lösgodis från boxarna närmast golvet).


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Kan ju tycka att valet av namn är spelets största problem. Osmakligt.

1
Skriv svar