Blizzard i hetluften efter svordomsfylld Blizzcon-avslutning

Robot
Blizzard i hetluften efter svordomsfylld Blizzcon-avslutning

Avslutningen på BlizzCon 2011 visade upp en intervju med George 'Corpsegrinder' Fisher som släppte ut ett antal provocerande svordomsutlägg mot Alliance-spelare, i form av stora delar anti-homosexuella ordval.

#blizzard, #world-of-warcraft


Medlem
Blizzard i hetluften efter svordomsfylld Blizzcon-avslutning

hahaha, alliance suger! fast jävligt lågt om homosexuella känner sig upprörda, dom har väl inte gjort något ? :S


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Corpsegrinder verkar inte vara honnörsmedlem i de intellektuella kisarnas klubb måste jag ändå medge.

Inte det smartaste draget av Blizzard heller, kanske fungerat bättre om Corpsegrinder fått medicin mot sin potentiella tourettes innan.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Med tanke på vad han sjunger om i bandet borde de kanske listat ut vad som komma skulle... Vilka fools...
Det skulle vara lika smart att låta Vrävarna sjunga på Pridefestivalen.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Han svär väldigt mycket, men så farligt var det inte....... Folk har blivit alldeles för mesiga också som känner sig kränkta för minsta lilla och jag tycker det är larvigt. De kan ta det med en nypa salt för bövelen!

Medlem

Blablabla, sluta lyssna på han efter en halv minut, märks att han är från usa.....


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Ish
Medlem

Så alla homos spelar alliance?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

jag vet allt jag behöver veta om usa... jag har sett jerry springer

Medlem

Länge leve George 'Corpseater' Fisher! Död åt den politiska korrektheten!
FTH!

Medlem

Han heter "Corpsegrinder" inte "Corpseater" som det står i artikeln...

Inaktiv

Var ju inte många rätt i den här nyheten. CorpseGRINDER kallas han och han är inte den som sjunger utan det är Samwise Didier från Blizzard som gör det.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Det enda som detta gjorde var att bevisa hur töntiga Horde fanboys kan bli. Otroligt fånigt utspel, riktigt pinsamt. Och killen är en riktig idiot.

Inaktiv

Det där klippet är väll flera år gammalt ?Är det ingen som kollar upp sådant där?
Iofs så kanske hans åsikt inte har förändrats något de senaste åren =P

HM

http://www.youtube.com/watch?v=cW_Lv0r-l4c

kolla det där, det ¨är visst inte samma men ändå

Medlem

Klippet är gammalt ja, inte direkt ett klipp som bara ploppat upp på nätet i samband med blizzcon utan det har legat på youtube sen ett bra tag tillbaks.

Medlem

USA, vad mer behöver man säga.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Vilken kille! Klockrent


signatur

Origin/BF3: SixtenBlixten

Medlem

Fuck allt PK! All makt åt Corpsegrinder, vår befriare!

Medlem

De får tyvärr skylla sig själv. Han är inte rumsren, inte ens i egenskap som frontman för CC, pinsamt faktiskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

ska man tycka detta är kul eller bara patetiskt? kanske både ock ^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Förstår inte vad som gör folk upprörda liksom. Cannibal Corpse FTW. Gubben äger ju

Medlem

In this section, people who think they know USA because they watch tv-shows and people who tell homosexuals to chill even though they start waving their arms around if they get attacked.

Medlem
Skrivet av korosuu:

In this section, people who think they know USA because they watch tv-shows and people who tell homosexuals to chill even though they start waving their arms around if they get attacked.

You forgot:
People whining about PC when all they're doing is behaving like first class a-holes thinking they're some sort of rebel.

Medlem

Undrar vad killen har i IQ ?

Medlem
Skrivet av Dreako:

Han svär väldigt mycket, men så farligt var det inte....... Folk har blivit alldeles för mesiga också som känner sig kränkta för minsta lilla och jag tycker det är larvigt. De kan ta det med en nypa salt för bövelen!

Folk som tar illa vid sig efter det där svammliga uttalandet är ju barnsliga. Man förstod efter bara några sekunder att han jiddra skit. Gick från seriöst till svammel på bara några sekunder. Haha!

Medlem

Snubber är garanterat typ full och så låter han det gå över styr. Inte en chans att han menade något illa mot homosexuella han vill beskriva sitt "hat" mot alliance för att vara lite "rolig".

Snubben är sångaren till metal bandet Cannibal Corpse och har egentligen typ inget med Blizzard att göra. När de kör med cencur på skiten så låter det lite kul, men i den versionen då cencuren inte är där... ja då låter det rätt illa.

Medlem

inte speciellt professionellt av ett företag som Blizzard, fast bandet har bett om ursäkt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Dreako:

Han svär väldigt mycket, men så farligt var det inte....... Folk har blivit alldeles för mesiga också som känner sig kränkta för minsta lilla och jag tycker det är larvigt. De kan ta det med en nypa salt för bövelen!

Folk som tar illa vid sig efter det där svammliga uttalandet är ju barnsliga. Man förstod efter bara några sekunder att han jiddra skit. Gick från seriöst till svammel på bara några sekunder. Haha!

handla inte så mycket om det...utan att blizzard som företag visar sånt skit på deras event, indirekt säger att halva deras konsumenter är bögar/homos/fjollor och ska gå och dö...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Dra åt helvete vad falskt de sjunger :S

Videon längst ner är ju skit gammal. Det var grymt länge sedan jag såg den videon. Först NU börjar folk reagera på vad han sagt där. Den är säkert över 2 - 3 år gammal.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Fan va det ska gråtas över att nån pratar skit om homosexuella, jag har själv inget emot homosexuella, men att det ska bli så stor rubrik över något som en person säger. Patetiskt.

Männskliga rättigheter hit eller dit, det är dessa jävla mänskliga rättigheter som får länder o ramla samman.

Jag är själv från Finland, och här lär vi oss att alla är en del av samhället, ett kugghjul i en stor maskin. Medans i t.ex. Sverige så är varenda individ så förbannat viktig/speciell. Alla kan bli precis va dom vill, ta inte skit från någon, gör vad du vill osv osv.

Men med detta menar jag ju förstås inte att det är någon vits i att prata skit om personer med annan sexuell läggning. Dom är precis som heterosexuella.

Buuhuu säger jag åt alla dom som tar åt sig av det här. Sluta vara så förbannat känsliga o väx upp. Vad har det för skillnad vad någon tycker om en (dig), det är i slutändan endast ens (din) egen åsikt om en (dig) själv som räknas.

123
Skriv svar