Planetside 2-nivåerna är 64 kvadratkilometer

Robot
Planetside 2-nivåerna är 64 kvadratkilometer

Åtta gånger åtta kilometer har du att springa omkring på för att utkämpa såväl balanserade som obalanserat utjämnade kamper.

#planetside-2, #call-of-duty-4-modern-warfare


Medlem
Planetside 2-nivåerna är 64 kvadratkilometer

Oroväckande tyst om detta spel endå...
Planetside är det enda mmo-spel förrutom Neocron som lyckats hålla mig intresserad mer än några veckor.
Det behöver en värdig uppföljare och jag hoppas de lyckas leverera med uppföljaren.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

jag är helt med dig

Medlem

Ettan var ju lite av en smyghit, och tvåan verkar bli samma sak.
Det är ganska konstigt därför att vem gillar inte massiva MMOFPS där både enskilda spelare kan få sin aptit mättad samt 'generaler' som kommer styra 200 pers som försöker inta en borg?

Och allt detta i snabbt och fartfyllt speltempo.
De som utvecklar/ger ut Planetside-serien är inte bra på marknadsföring, alltså.
Det är synd, för spelet är klart mer fräscht och nytänkande än ännu ett MMORPG som rippar WoW(som Rift, t.ex.)

Medlem

Oroväckande tyst? Det är ju bara att googla på Planetside 2 så får du nog skapligt mycket träffar på diverse olika spelsidor.

Också utvecklarna är väldigt aktiva på planetside-universe.com som är en inofficiell fan community.

Markandsföringen på Planetside 1 var hemsk men det är mycket bättre på tvåan nu. PC Gamer UK t.ex har Planetside 2 på sitt omslag i sitt senaste nummer. Personligen så är det FZ som är ganska kassa på att rapportera om Planetside 2. Skulle dom snegla in på planetside2.com eller kika in på planetside-universe.com så skulle dom ha nåt att skriva om minst en gång i veckan kanske ett par till och med.

För övrigt så är det inte alls release i slutet på detta år eller i början på nästa. Utvecklarna har sagt att dom har som ambition att försöka komma igång med betan i slutet på detta år eller början på nästa. Release ska ske någon gång under 2012.

Medlem

Den här skönheten t.ex skulle vara utmärkt tillskott i ett news item.

Den finns för övrigt med också i PC Gamer tidningen.

http://www.planetside-universe.com/media/viewer.php?img_id=16...

Medlem

Inget annat spel än Planetside har lyckats att förmedla känslan av att var en soldat i ett massivt krig. Längtar efter tvåan!

Medlem

Låter awesome, skönt att det är f2p också
Ska definitivt pröva när det släpps


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ettan ägde!
Var den bästa ANT föraren för NC på Werner!
Ingen kunde stoppa mig när jag fått för mig att fylla på en bas.

Medlem

Får alla andra spel att blekna

Medlem
Skrivet av Grimster:

Den här skönheten t.ex skulle vara utmärkt tillskott i ett news item.

Den finns för övrigt med också i PC Gamer tidningen.

http://www.planetside-universe.com/media/viewer.php?img_id=16...

Ja jädrar det ser smaskigt ut!
Vill tillbaka till Planetside nu!


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

1
Skriv svar