Battlefield 3 - Limited Edition x 2 - Buddy Pack inkl förbokningserbjudande

Medlem
Battlefield 3 - Limited Edition x 2 - Buddy Pack inkl förbokningserbjudande

Hallå där..

Jag har beställt " Battlefield 3 - Limited Edition x 2 - Buddy Pack inkl förbokningserbjudande" från Webhallen. Men har inte fått något i brevlådan idag, det står på hemsidan att dom har blivit behandlade.

Dom flesta fick sitt ex igår, men det står på webhallen att jag kan hämta " cd keyn " men vill ju helst undvika att ladda ner cirkus 15 gig..

Kan det va så att jag enbart får 2 x koder & inge mer? :s


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

klart som fan att du får skivor, frågan är: vad ska du med skivan till? Skriv in koderna i origin och rocka loss. Vad väntar du på? :S

Medlem

nåväl, väntar till 17:00 ca... Så hinner posten bestämma sig om dom ger mig spelet eller inte...Tar ju ändå hela natten för att ladda ner såpass mycket.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Jag var och hämtade ut mitt buddy pack från webhallen nyss och allt är super, men det jag undrar över är - varför fick jag 4st CD-Keys på min profil på webhallens hemsida. Jag öppnade mitt spel och det ligger såklart en leaflet med en CD-key för spelet som även gäller för expansionpacket Back to Karkand. Vad är de andra 2 cd-keys till för (2 för mig och 2 för min polare antar jag, 4 totalt)?

Någon som vet ?

Medlem

De koderna får som ni får från webhallen är för förbokningserbjudandet, det vill säga några dogtags plus specactkittt. Så en en kod för varje.

Medlem
Skrivet av Dugrel:

De koderna får som ni får från webhallen är för förbokningserbjudandet, det vill säga några dogtags plus specactkittt. Så en en kod för varje.

Åh ja just ja, hade helt glömt bort dom där sakerna.
Tackar för upplysningen!

Medlem

Ah.. spårade paketet på posten. Paketet låg i Ånge.. Inte lätt när man bor vid världens staket.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Funkar era förbokningserbjudande? får inte min kod från webhallen att fungera (

Medlem
Skrivet av Ozumn:

Funkar era förbokningserbjudande? får inte min kod från webhallen att fungera (

Min funkade utan problem.


signatur

Videomupp

Medlem

Mitt funkade också om man inte skrev in båda på engång

1
Skriv svar