Tävling – vinn Battlefield 3!

Robot
Tävling – vinn Battlefield 3!

Spel, Razer-tangentbord, musmattor, väskor och annat godis att vinna i FZ:s tävling.

#battlefield-3, #dice, #razer


Medlem
Tävling – vinn Battlefield 3!

FFFFFFFFFFUUUUUUUU! Här ska vinnas!

Medlem

I'ma winwinwinwiwn!

Medlem

Vore gaaalet aweesome att vinna det här!

Medlem
Medlem

GIF !!! GIIIIIIIIF !!!!!

Medlem

Fråga 2 är lite oklar, är det likheter eller skillnader? För av svaren att döma ser det mer ut som att ni är ute efter likheter.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas

Medlem
Skrivet av Scourged:

Fråga 2 är lite oklar, är det likheter eller skillnader? För av svaren att döma ser det mer ut som att ni är ute efter likheter.

Skillnaden. är det enda jag kan läsa mig till ändå.

Hoppas man vinner ändå, man måste göra det nån gång.

Och först och främst, hoppas man har alla rätt först

Medlem

Här hoppas man och lycka till allihopa!!


signatur

"Today's ally is merely tomorrow's traitor" - Grand Master Agraveld Tor

Medlem

Nu är det min tur att vinna! Ett nytt tangentbord skulle inte skada då nån idiot spillt öl över mitt... Oh och BF3 skulle ju också sitta fint

Medlem

Nu ska det vinnas! Hade vart fint med nytt tangent bord. Sitter på ett 7 år gamalt standard compaq tangetntbord. Ingen fröjd med fastnande tangenter hit och dit, och FULT är det med

Medlem

grymt om DICE sätter in vinnarens förslag till 4an

Medlem

Hell yeah!!! Alltid varit inställd på att skaffa BF3, men eftersom det kommer så många bra spel just nu, å ekonomin inte räcker till, så måste jag ge Zelda: Skyward Sword förtur... Hoppas att jag istället vinner detta så är den mörka vintern räddad!!!

Medlem

f-n... hittade ett fel ca. 8 sekunder efter man hade svarat....skit

Medlem

Otroligt nice paket, synd att alla tävlar är med och tävlar!

Medlem
Skrivet av Scourged:

Fråga 2 är lite oklar, är det likheter eller skillnader? För av svaren att döma ser det mer ut som att ni är ute efter likheter.

Det var jag som fick "det" att bli "de" xD

Medlem

Nice, hoppas jag vinner. Då ska jag ge den till min kompis som inte har råd att köpa BF3 för tillfället


signatur

Game long and prosper

Riktigt sweet tävling, hoppas jag har mer tur nu än med Gears of War 3 tävlingen, för nu vill jag vinna allt bra mycket mer
Lycka till alla!

Medlem

skojar du med mig? ändrade min e-post efter att jag svarat och nu måste jag skriva om allting?.. aja lätt värt det, hoppas verkligen att jag vinner det här då min ekonomi inte glänser som den ska!

BTW om de två som hade bäst förslag båda vill ha till samma konsol eller PC, får båda det ändå?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Har inte råd till att köpa det, som fattig studerande ^^, så man får hoppas på det bästa

Medlem

Äntligen en tävling man är intresserad att va med i.

Lycka till gott folk!

Inaktiv

Neej, utslagsfråga! Där rök alla mina chanser.

Medlem

Vore helt underbart om man vann. ^^

Medlem

Trevlig tävling

Medlem

skapliga priser tar gärna dom om de är lugnt med alla

Medlem

Må bäste person vinna, eller den som har turen att!

Medlem

Nom nom nom, me want! Vore riktigt roligt att vinna detta

Medlem
Medlem

Vill ha.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

123
Skriv svar