Spela Diablo 3 på Gamex

Robot
Spela Diablo 3 på Gamex

Blizzard smäller upp ett tjog demostationer med deras efterlängtade klickfest.

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Spela Diablo 3 på Gamex

Trevligt Trevligt. Får se om man kanske hinner besöka Gamex. Var där förra året iaf

Medlem

OMG! Mass effect 3 och Diablo 3! Fy helvette! Första året var jag icke imponerad av, verkade mest skit. Men nu börjar det faktiskt likna något.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hade dem inte lagt det mitt uppe i högskolornas tentavecka hade dem nog fått fler besökare >.<

Jag hade kunnat komma till exempel!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hade dem inte lagt det mitt uppe i högskolornas tentavecka hade dem nog fått fler besökare >.<

Jag hade kunnat komma till exempel!

Ja, så var det förra året också...


signatur

Have a good time!

Medlem

Själv ska man dit iaf. Nån som har ett schema för mässan? När de olika matcherna är planerade osv.

Medlem

Hoppas Blizzard Dota också kommer att finnas där tillsammans med HoTS.

Medlem
Skrivet av papaz1:

Hoppas Blizzard Dota också kommer att finnas där tillsammans med HoTS.

Möjligtvis HoTS då de hade de på Gamescom men antagligen inte Blizzard DOTA då de visade upp det förra veckan på Blizzcon.


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem

de va ett jävla liv!

Medlem

trevligt, men hade det varit gw2 så hade det varit värt resan, + att ta ledigt från jobbet och boka hotel för oxå!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

"klickfesten månader innan releasen." ........ Mmmm!

Medlem

Hade varit roligt, men tyvärr jobbar jag så jag kommer inte att hinna ta mig upp till den stora onda staden. :-/

Medlem

ojojoj vad jag vill ha detta spelet igår!, Synd man ej bor i stockholm. Hade annars gärna testat.

1
Skriv svar