Ubisoft expanderar till Förenade Arabemiraten

Robot
Ubisoft expanderar till Förenade Arabemiraten

Drar igång en studio i Abu Dhabi redan i december.

#ubisoft


Medlem
Ubisoft expanderar till Förenade Arabemiraten

Äh, behöver kaffe.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

ni må vara duktiga på spel, men ni suger verkligen i geografi! Abu Dhabi finns i förenade arabemiraten, inte saudiarabien! eller ser vi kanske allihopa lika ut?

Medlem
Citat:

Lycka till Ubisoft!

Tänkte först att det kändes lite nedlåtande, men tänkte att det nog bara var jag som tolkade det så... tills jag läste din kommentar.

Medlem
Skrivet av pody:

ni må vara duktiga på spel, men ni suger verkligen i geografi! Abu Dhabi finns i förenade arabemiraten, inte saudiarabien! eller ser vi kanske allihopa lika ut?

*visslar på någon medioker låt och ger mig själv en lite väl hård klapp på axeln*


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kanske kan ge oss lite nya typer av spel, kanske en utopi


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

Medlem

Hoppas Ubisoft gör en mega förlust.

Medlem
Skrivet av cinderella:

Hoppas Ubisoft gör en mega förlust.

Jag skulle iaf inte gråta. Så många gånger ubisoft svukit oss den senaste tiden så är det nästan inte mer än rätt.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av cinderella:

Hoppas Ubisoft gör en mega förlust.

Jag skulle iaf inte gråta. Så många gånger ubisoft svukit oss den senaste tiden så är det nästan inte mer än rätt.

Såsom?


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

Medlem
Skrivet av Panzerjager:

Såsom?

Vad?

Medlem

Äsch, den kommer att läggas ner som alla andra sen ändå.
Håller inte länge.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Panzerjager:

Såsom?

Vad?

Vad det var som de svikit oss med så många gånger nu?


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

Medlem
Skrivet av Panzerjager:

Vad det var som de svikit oss med så många gånger nu?

Deras brutala online DRM, för tidiga spelsläpp (IL2 CoD).

Inaktiv
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Panzerjager:

Vad det var som de svikit oss med så många gånger nu?

Deras brutala online DRM, för tidiga spelsläpp (IL2 CoD).

Och för allmänt dåliga spel då och då...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Säg den studio som inte släpper dåliga spel...

IL2 COD vet ja inget om, men illa om det kommer ut för tidigt och måste patchas om så var fallet?

Deras DRM har jag varken märkt av eller sett till på ett bra tag?


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

Inaktiv

Hoppas Ubisoft blir köpt av Tyskland och döps om till Ubersoft.

F ö - kul nyhet.

Medlem
Skrivet av cinderella:

Hoppas Ubisoft gör en mega förlust.

Hoppas någon ser till att du lär dig grammatik.

Varför skulle det vara något negativt med att öppna en ny studio? Ubisoft är dessutom en av de få förläggarna som väldigt sällan lägger ner utvecklare eller säger upp personal (jämfört med t.ex. EA, Activision, THQ etc).

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av cinderella:

Hoppas Ubisoft gör en mega förlust.

Hoppas någon ser till att du lär dig grammatik.

Varför skulle det vara något negativt med att öppna en ny studio? Ubisoft är dessutom en av de få förläggarna som väldigt sällan lägger ner utvecklare eller säger upp personal (jämfört med t.ex. EA, Activision, THQ etc).

Vad har jag för grammatik fel? Du har även tydligen aldrig spelat Ubisofts spel på sistone, eller så är du en av de få som gillar deras DRM lösning.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av cinderella:

Hoppas Ubisoft gör en mega förlust.

Hoppas någon ser till att du lär dig grammatik.

Varför skulle det vara något negativt med att öppna en ny studio? Ubisoft är dessutom en av de få förläggarna som väldigt sällan lägger ner utvecklare eller säger upp personal (jämfört med t.ex. EA, Activision, THQ etc).

Vad har jag för grammatik fel? Du har även tydligen aldrig spelat Ubisofts spel på sistone, eller så är du en av de få som gillar deras DRM lösning.

Jodå, har spelat några av deras senaste spel och inte haft några problem. Jag skulle inte säga att jag gillar deras lösning, men att hoppas på en förlust är knappast ett konstruktivt inlägg (och har dessutom ingenting att göra med nyheten).

Tip of the day: Skriv ihop!

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Jodå, har spelat några av deras senaste spel och inte haft några problem. Jag skulle inte säga att jag gillar deras lösning, men att hoppas på en förlust är knappast ett konstruktivt inlägg (och har dessutom ingenting att göra med nyheten).Tip of the day: Skriv ihop!

Mmm! Särskrivning. Svenskan suger p.g.a. just det. Artikel kommentarer ser vettigare samt bättre ut än artikelkommentarer. Nä! Jag håller mig till min sär skrivning.

1
Skriv svar