Batlefield 3 product key problem

Batlefield 3 product key problem

Hallå, då jag installerade spelet skrev jag in cd key och det började installera som vanligt, men strömmen for så gatt starta datorn igen och påbörja installationen igen, det gick bra tills jag skulle starta spelet då den säger att jag inte aktiverat någon product key, nu går det inte skriva in den, vad ska jag göra?

Medlem

Jag har fan precis samma problem. Trots att jag är inloggad på origin och bf är installerat (som man behöver aktivera product keyn för), så står det att bf3 inte går att aktivera till det här kontot. Lite längre ner står det "You are signed in as ". Varför fattar inte Origin att jag är inloggad?

Har inte hittat så mycket med google förutom några ryssar som ändrade i någon hosts-fil.

Medlem

Hejsan!

Exackt likadant här. jag har dock skrivit in keyn en gång,men datorn dog så började om.

Någon idé ???

Mvh cluedo

TNT
Medlem

Jag med.
Kan det vara fel på EA:s aktiveringsserver?

Medlem

Samma skit här, installerade från skiva utan problem, men när jag ska starta spelet så säger den att den inte kan aktivera spelet och att jag ska föra in min product key (som redan står i orgin under speldetaljer). Men jag kan inte föra in koden på något sätt.

Jag var inte så förtjust i orgin tidigare, och jag förstår att det säkert är stor belastning på servrarna just nu, men detta är för faan pinsamt. Har då aldrig i mitt liv tidigare inte kunnat starta och spela åtminståne SP i ett spel jag betalat för.
Varför var de tvungen att förstöra BF3 med detta jävla skräp...Ingame menyer har alltid fungerat och det behövs inte något nytt tramsigt sätt att starta och spela spel.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har samma problem! Skit spel. När man för en gång skulle förbeställer ett spel så fungerar det inte!

skönt att jag inte är ensam om detta problem iaf! ifall ni kommer på något vis att fixa detta, hör gärna av er här!

Medlem

Har exakt samma problem. Verkar vara överbelastning som är problemet... och håller med till fullo att skippa sån här tredjeparts skit. Sabbar min upplevelse något.

Medlem

problem här med och med min polares


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Samma här!

"Startar Battlefield 3"

Sedan

"Kunde inte starta battlefield 3. Se till så att spelet är korrekt installerat och försök igen"

sedan

"We could not acticate Battlefield 3 on this computer using Origin Account you provide. Please locate your product key to activate the game using your Origin Account"

ENTER PRODUCT KEY

Trycker på den, men sedan står den bara och tuggar. Inget händer.

Frustrerande, men är inte förvånad. Mer regel än undantag när nya spel släpps.

Medlem

Samma här WTF!!!

Medlem

Samma här med... Hoppas det löser sig SNABBT!

Medlem

Provade att installera igen. Då går inte detta utan den säger att jag måste köpa spelet.! FÖR FN SKIVAN SITTER I DVDROMEN JU!!!!!

Inaktiv

Heja Origin.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Kan inte ens installera spelet, får bara evighetssnurran i Origin.

Antagligen årtiondets värsta installationsdesign.

Medlem

Samma problem här. Satans jävla %)!"/&%("#)&/!(")&%!"()&%!"&

Medlem

Sånt här brukar ta död på även riktigt bra spel...
Nu tror jag inte folk överger BF3 så lätt men varför, varför i allsin jävla dagar var EA tvungen att kräkas in detta skräp i BF3...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

dice och Orgin killarna är nog ute och sätter sprätt på pengarna de fått in av oss lätt lurade köpare!

Medlem

Exakt samma fel här


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Dice har nog inget att säga till om ang. Origin

Medlem

Samma skit här


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Samma här! Fick och installerade spelet igår, verkade som om jag aktiverade men nu begär origin samma av mig som av er andra.

Medlem

Same here... Tycker redan om origin såååååååå mycket!.....

Medlem

Katastrof att man på en releasedag inte kan spela ett spel man köpt...

Medlem

nu får jag till och med att spelet inte är korrekt installerat


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Nu startade iallafall min installation, efter ca 15 minuter med den snurrande Origin-symbolen.

Medlem
Skrivet av USF-BH:

nu får jag till och med att spelet inte är korrekt installerat

Nu kom den skiten för mig också!

Medlem
Skrivet av project6:

Nu startade iallafall min installation, efter ca 15 minuter med den snurrande Origin-symbolen.

Bara 15? Jag har nog vänta 30-40min nu.....

Medlem
Skrivet av Översten:
Skrivet av USF-BH:

nu får jag till och med att spelet inte är korrekt installerat

Nu kom den skiten för mig också!

Och här...

Medlem
Skrivet av Översten:
Skrivet av USF-BH:

nu får jag till och med att spelet inte är korrekt installerat

Nu kom den skiten för mig också!

En kompis till mig hade samma, men det gick senare tillbaka till "Could not activate".

Skriv svar