ORIGIN - Sidladningsfel, är detta ett dåligt skämt ?

Medlem
ORIGIN - Sidladningsfel, är detta ett dåligt skämt ?

Är detta ett skämt eller , va fan trodde dem att 100st skulle använda detta skitprogram samtidigt , jag får detta felmeddelande sen kl 18.00 kan inte ens påbörja installationen av BF 3, har försökt i 2 timmar nu snart ....

SIDLADDNINGSFEL

Spelaktiveringen verkar inte vara tillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Om problemet kvarstår bör du kontakta Origin-hjälpen.

Var förbannad på Steam när jag skulle installer COD spelet . men Origen är ju verkligen ett dåligt skämt , så jävla besviken är jag .

Medlem

Har exakt samma problem.. fast har bara försökt i 40 min.. men lika irriterad för det är jag!

Medlem

O ja samma shit här, kan inte aktivera spelet alls. Får bara detta meddelandet hela tiden: "We could not activate Battlefield 3 on this computer using the Orgin Account you provided. Please locate your product key to activate the game using your orgin account".

Medlem

Har samma problem.... pissskit..

Medlem

Samma problem här


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Same nordsame


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Snackade med en polare, han har samma problem och har tydligen pallat kontakta origin och de säger att problemet inte kommer lösas på 1 dygn! tro vad ni vill, TRUE STORY, fan va ledsen jag blir.....


signatur

Du kan kissa utan att bajsa men inte bajsa utan att kissa

Medlem

Det är riktigt dåligt! Steam tycker jag är dåligt men Origin tar fan priset! Jag tycker att de redan vid betan hade problem, försökt i ungefär en timme att få igång spelet men får samma problem som alla ni ovan. Riktigt besviken blev man!

Medlem

Har samma problem, sitter och följer denna nisse för uppdateringar kring det hela, men det ser inte ljust ut.

https://twitter.com/#!/zh1nt0


signatur

Videomupp

Medlem

Å där kom Origin ut med ett meddelande: De jobbar på det. Suck.

Kräv tillbaka pengarna, det ska funka från dag 1, det är därför ni har köpt det i god tro.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

SKANDAL , FIASKO , MARDRÖM....... KATAFUCKINSTROF .....
Idag är det torsdagen den 27 oktober, ett datum som jag och många andra strukit under /ringat in i vår kalender ,suddat bort den 25 oktober svurit lite, varit lite irriterad över att dem flyttat fram release dagen av BF 3 i Europa.

MEN ÄNTLIGEN så är det ju den 27 , ringer min dotter från jobbet och undrar om brevbäraren har varit där och JA... paketet från cdon.com har kommit , var verkligen orolig att det inte skulle komma fram idag .
Uberlycklig, ÄNTLIGEN sitter jag där framför min nya dator som är inhandlat för just detta ... , drar bort plasten som en 7 åring på juldagen full av förväntningar hur kommer den färdiga produkten bete sig på min dator , hur mycket bättre är den än betan .......och va , men , näe, är det sant ? ... ORIGIN.... ,va fan... kom igen.
VEM I HELVETE SKA VI HÄNGA / HALSHUGGA .
Idioterna som kom på iden med Origin , vem är dem, vad i helvete har dem med BF 3 att göra överhuvudtaget , vem är ansvarig för det här fiaskot ???? Någon nämnde Dead Island... upprepning , lär man sig inte av misstagen ??
27 oktober ..... kommer kommas ihåg som ett ...... fiasko/besvikelse av otroligt stora mått , .... BF3 ..hmmf imorgon ..kanske ?

Som "WildThing" - tipsade om, besök Twitter-sidan:

https://twitter.com/#!/zh1nt0

- och säg vad du tycker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag låste upp mitt via en asiatisk proxy i tisdags och det har funkat helt felfritt tills idag då Europa fick börja spela. Antingen är vi väldigt många BF-spelare i Europa, eller så hatar internet oss.

Medlem

älskade att läsa ditt skit =D din feeling stämmer nog med rätt många just nu skrattar.. hoppas dom fixar de snarast, ja kan själv lira men fan ensam.. ja vill ha in polarna o dom sitter i samma dynga som alla andra nu suck =S

Skrivet av Chewie:

SKANDAL , FIASKO , MARDRÖM....... KATAFUCKINSTROF .....
Idag är det torsdagen den 27 oktober, ett datum som jag och många andra strukit under /ringat in i vår kalender ,suddat bort den 25 oktober svurit lite, varit lite irriterad över att dem flyttat fram release dagen av BF 3 i Europa.

MEN ÄNTLIGEN så är det ju den 27 , ringer min dotter från jobbet och undrar om brevbäraren har varit där och JA... paketet från cdon.com har kommit , var verkligen orolig att det inte skulle komma fram idag .
Uberlycklig, ÄNTLIGEN sitter jag där framför min nya dator som är inhandlat för just detta ... , drar bort plasten som en 7 åring på juldagen full av förväntningar hur kommer den färdiga produkten bete sig på min dator , hur mycket bättre är den än betan .......och va , men , näe, är det sant ? ... ORIGIN.... ,va fan... kom igen.
VEM I HELVETE SKA VI HÄNGA / HALSHUGGA .
Idioterna som kom på iden med Origin , vem är dem, vad i helvete har dem med BF 3 att göra överhuvudtaget , vem är ansvarig för det här fiaskot ???? Någon nämnde Dead Island... upprepning , lär man sig inte av misstagen ??
27 oktober ..... kommer kommas ihåg som ett ...... fiasko/besvikelse av otroligt stora mått , .... BF3 ..hmmf imorgon ..kanske ?

Medlem

Nu har det lossnat. Tankar det as we speak.


signatur

Videomupp

Medlem

Installerar nu! Har ju förlorat 4 timmars gameplay men men.. !

Medlem

Jag har precis installerat klart, och tänkte lira.. men nu får man nästa Origin problem efter installationen.. Dom vill verifiera produkt nyckeln igen.. urgh.. Så klart så får man en timeout där också..

Medlem
Medlem

Tur att man fixade Battlefield 3 tidigare då, specact är det dags att fixa nu men den bara snurrar runt och runt.

Edit: Och sekunden man postar inlägget alt tabbar man till origin för att kolla då funkade det.

Medlem

verkar vara igång nu , är på andra dvd-n , hoppas dem lägger ut små origin skyltar som man kan skjuta på i spelet ...ogillar dem verkligen :/

Medlem

då var installationen klar , och nu godkänner den INTE min product key , DRA ÅT HELVETE !!!!!!
alla Origin utvecklare hoppas ni låser in era jävla bilnycklar i bilen sen kan ni stå där och titta på skitet , precis som vi gör ....

Medlem

Jag hade samma problem som många igår, att inte min product key stämmde (sa den, sen fastnade man).
Men i morse när jag startade så funkade det utan att den frågade efter product key, så jag tror inte deras
servers mellan olika sakerna hinner med att uppdatera, men det är bara en teori som jag har. Men som
sagt i morse verkade det hoppa igång.

Men nu har jag ändra problem istället, fast det är nog mera dator strul.

Gillar inte alls att man måste vara på "webben" för att starta och leta m.m.
Eller finns det något annat sätt som jag bara inte hittat än?


signatur

The Sun Will Rise Again, Iam Back!

1
Skriv svar