Nya XIII är inte som gamla XIII

Robot
Nya XIII är inte som gamla XIII

XIII: Lost Identity trycker ner föregångarens fps-identitet i sanden och upp stiger ett peka-och-klicka-äventyr. Spana in första bilderna.

#xiii-lost-identity


dzl
Medlem
Nya XIII är inte som gamla XIII

Men vafan, det sög ju.

Medlem

:´(
iofs väntat... men jag hoppades så!


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Klockrent. Fram för fler äventyrsspel. Att de använder bilder från originalserien gör inte saken sämre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Jäklar, det var trist.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Peka-o-klicka? Wtf!

Medlem

Jaha.. konstigt. Kul för dom som kör IPAD och så...


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Och där sprack det...


signatur

Game long and prosper

Medlem

Super-awesome!

Medlem

Synd. Förklarar varför dom inte gått ut med info tidigare

Medlem

peka och klicka är ju hur bra som helst, äntligen har folk börjat tröttna på doom-klonerna


signatur
Medlem

Neej va dåligt! Jag som hade sett så grymt mycket framemot en uppföljare på XIII :´(

Medlem

Meh, bara för att ubisoft kom på den briljanta idén att släppa 3 storspel (Prince of Persia, Beyond Good and Evil & XIII) samtidigt så blev vi utan uppföljare till de två bättre spelen. Nu gör de en iGrunka version av XIII som förmodligen kommer vara halvt värdelös, inte sälja mycket och inte lösa upp cliffhangern från det tidigare spelet.

Medlem

Nu blev man ju måttligt besviken.

Medlem

Det var en trevlig överraskning :). Men jag tar gärna ett FPS också!

Medlem

För en som läst serien var ju shootern bara wtf. Detta verkar troget originalet och jag älskar peka och klicka-äventyr. MUMS!

Medlem
Skrivet av refuse:

För en som läst serien var ju shootern bara wtf. Detta verkar troget originalet och jag älskar peka och klicka-äventyr. MUMS!

What he said.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag är skeptisk. Men vi får se.

Medlem

Dagens WTF...

Där blev spelet plötsligt helt ointressant.

Medlem

Äntligen ett skaaapligt stor-spel som inte är ett FPS, äventyrs-peka-o-klicka retro jatack

1
Skriv svar