Rykte: GTA V-staden baseras på Los Angeles

Robot
Rykte: GTA V-staden baseras på Los Angeles

GTA V sägs innehålla mer än en spelbar karaktär.


Medlem
Rykte: GTA V-staden baseras på Los Angeles

Jag gillade verkligen San Andreas för de varierande miljöerna och att man kunde göra i princip vad som helst (flyga flygplan, cykel etc). Och GTA IV för en bra story!
Hoppas på en blandning!

Medlem

mäh! dom har redan gjort la noire.. ny stad nu ffs!

Inaktiv

San Andreas känsla + GTA IV grafik = Win! Sen hoppas jag att gäng krigen kommer tillbaka!

Medlem

Hoppas hoppas hoppas att det blir typ San Andreas 2.

Medlem

Ameh. Jag som hoppades på London..

Medlem

Hoppas PC-versionen blir spelbar denna gång.

Medlem
Skrivet av AblacK:

Hoppas PC-versionen blir spelbar denna gång.

äh, gta iv funkar fint på pc också. det var ju innan första patchen som det var kass. sen löstes ju problemen

Medlem

Kan få vara la men det ska inte vara samma stad som san andreas. Vill ha en helt ny.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Kan få vara la men det ska inte vara samma stad som san andreas. Vill ha en helt ny.

Hmm...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det blir säkert jättebra. Dock hade jag hoppats på en helt ny stad. Inte ett nytt Los Santos.

Medlem

GTA V Mjölby ftw

Medlem

Tar hellre ett modern-day GTA äver 60 talet, men det är bara jag.

Medlem

Inte mer hiphop gangztah skit med bling bling och rapmusik bara! PLZ


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nä vafan inte los angeles

Medlem
Skrivet av mickestrang:

GTA V Mjölby ftw

Hear, hear!

Medlem

Men förfan??! 60-talet? Sluta nu! Är trött på de skitiga jävla Mustangerna, ge mig en Lamborghini Murcielago eller något istället. Hoppas nu inte 60-talsryktena stämmer.

Medlem

jag hoppas dom har planer på att göra gta san andreas stories till psv, och att dom har kvar 90tals gangsters i det... "groove street, home, at least it was before i fucked everything up !"

Medlem

Hoppas bara att det finns fler roliga saker än enbart realism som GTA4 hade. GTA4 (utan dess expansioner, har ej spelat de) hade allt för lite saker att göra mer än att kuta runt och ha ihjäl folk. Inte ens på kreativa sätt.

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av AblacK:

Hoppas PC-versionen blir spelbar denna gång.

äh, gta iv funkar fint på pc också. det var ju innan första patchen som det var kass. sen löstes ju problemen

Mjo. Jag har inte alls upplevt det alla pratar om, men jag skaffade ju PC versionen ett ganska bra tag efter att det kommit ut, så problemen hade väl patchats.

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av AblacK:

Hoppas PC-versionen blir spelbar denna gång.

äh, gta iv funkar fint på pc också. det var ju innan första patchen som det var kass. sen löstes ju problemen

Mjo. Jag har inte alls upplevt det alla pratar om, men jag skaffade ju PC versionen ett ganska bra tag efter att det kommit ut, så problemen hade väl patchats.

deras minimum requirements stämde iaf inte, man var tvungen att ha bra mycket bättre pc än så för att få det spelbart, det gjorde nog många upprörda x)

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz
Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900
Memory: 1.5GB

Medlem

Vad jag har hört så användes inte den enorma staden speciellt väl i LA Noire, de lär väl bara återanvända den då. Tråk.

Medlem

Bara man får extrem frihet så är jag nöjd!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Gör ett GTA i Moskva


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av mickestrang:

GTA V Mjölby ftw

Är det det så kommer det äntligen att finnas en redig storstad att va gangsta i, döh.


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem
Skrivet av Styxoric:

Tar hellre ett modern-day GTA äver 60 talet, men det är bara jag.

+100000000000

Medlem

Om man nu ska utgå från förra nyheten där "nummer fem"-logotypen anspelar på en dollarsedel som användes under 60 och 70-talet och att det är satt i Los Angeles-miljö så kan jag tänka mig att det blir ett ganster-spel med en miljö baserat på filmer såsom Colors och Blood in, Blood out. Det är inte fy skam, faktiskt.

Medlem
Skrivet av crumm:

Jag gillade verkligen San Andreas för de varierande miljöerna och att man kunde göra i princip vad som helst (flyga flygplan, cykel etc). Och GTA IV för en bra story!
Hoppas på en blandning!

Håller med.

Medlem

Bara jag som vill ha ett nytt Vice City? :>
Gillade mest atmosfären i det, visst var storleken på världen i San Andreas grym och det gör sig ju bra i alla spel!
För att summera det hela så tycker jag nog att alla spel hade sina höjdpunkter. Skulle man kombinera alla dessa så... mums!

Inaktiv

addidasjacka med skinnjacka utanpå

12
Skriv svar