Batlefield 3 product key problem

Medlem

fick precis medelande på origin om problemet och att de åtminstone ber om ursäkt för det...


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

[ia=434313]

AH löste det!

Medlem

Det humoristiska är att även Swedbank har problem med sina servrar (även om det inte egentligen tillhör denna tråden). Så där sitter man. Först var man sugen på att spela lite BF3 under kvällen. Det sket sig. Då tänkte jag "hepp, då får jag betala räkningar istället" men se där - det går inte heller

Medlem

Har nån fått igång skiten ?

Medlem

Nopp inte en skiten ligger nere en. dom har ju stora problem med origin aktiveringsserverana.

Medlem

Fuuuuuuuuuu


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

verkar vara sjukt mycket problem med bf3 just nu.

Medlem

tro mer ea som har mkt problem med derass origin tydligen.

Medlem

Funkar NU Ha de gött!

Medlem

Nä men nu tycker jag ni är lite krävande...
Man kan ju inte få det man betalar för när man betalar för det, det förstår ni väl?
[/sarkasm]

Har samma problem med aktiveringen.

Skulle besparat mig bekymret och pengarna..
Lita ALDRIG på något som EA har rört vid!

Bara synd att DICE måste förknippas med EA och originskräpet.

Hoppas att releasen av swtor är bättre än det här, oddsen på att EA skulle lära sig nåt av det här är astronomiska dock.

Medlem

Tycker oxå det är helt jävla sjukt att man inte ens kan köra "Singel Player" utan att gå via Origin.... Hur fan tänker dom?

Medlem

"EA faliure is our Game"

Lika bra och ge upp och hoppas på imorgon , trisst att det alltid ska vara samma sak men vi är ju dumma nog att fortsätta köpa spelen och EA/Dice skrattar hela vägen till banken. Lite som att köpa ny bil och få höra att ja motor har vi inte hunnit sätta i och den svänger bara till vänste men vi kanske fixar det så småning om (kanske).

BF3 blir nog ett bra spel om 6 månader typ. Origins är det någ bättre att lägga ner.

Någon som har hört något om dom jobbar på problemet eller hur det går för dom? riktigt risigt gjort av dom! hoppas verkligen dom fixar detta problem innan helgen iaf..

Medlem
Skrivet av AliasMaya:

Det humoristiska är att även Swedbank har problem med sina servrar (även om det inte egentligen tillhör denna tråden). Så där sitter man. Först var man sugen på att spela lite BF3 under kvällen. Det sket sig. Då tänkte jag "hepp, då får jag betala räkningar istället" men se där - det går inte heller

Haha tänkte samma... och Nordea är oxå inte så funktionellt. Ska alla betala räkningarna för att BF inte funkar så bankerna blir överbelastade??
Fan hoppas dom får ordning på BF snart


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Troligen det sämsta spelsläpp jag varit med om.
Brukar ju åtminståne gå att starta ett spel vid release...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

allså ea är fan dom sämta utgivaren som finns. dom kan ju inte ens fixsa server issues

Medlem

hände precis nåt......
kom lite längre än vad jag gjort innan. kom lite musik och var på väg in på en server iallafall...

men sen sket det sig....

Medlem

Snygg release =S Går inte ens aktivera nyckeln........


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Nu skiter jag i de här...god natt!

Medlem
Skrivet av look43:

dice och Orgin killarna är nog ute och sätter sprätt på pengarna de fått in av oss lätt lurade köpare!

Du låter som en episkt grinig gammal gubbe, skärpning! För övrigt har DICE inte ett skit att säga till om när det gäller Origin.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

nä nu skiter jag i det. lycka till ni som väntar!
fan

Medlem

min har börjat aktivera sej men det tar tid.

Medlem

If you got origin problems we will come back for you son! we got 99 problems but we can't fix one...


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

installera senaste Origin klienten genom www.origin.com/download och INTE den från skivan... Det löser inte aktiveringsproblemen men det står att man ska göra det


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Silenz:

installera senaste Origin klienten genom www.origin.com/download och INTE den från skivan... Det löser inte aktiveringsproblemen men det står att man ska göra det

Jag laddade ner Origin i tisdags men det funkar inte bättre för det...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ja nu är jag neggo men detta är riktigt sugigt av EA..... Lägga sån stor vikt på release dag sen funkar inte nåt...... Här har man längtat hela dagen sen går det inte ens aktivera haha kan inte annat än skratta fast jag skulle vilja gråta...


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Man tycker ju dom borde haft lite bättre koll, inte precis oväntat att miljontals skulle aktivera på samma kväll...

Medlem
Skrivet av Greatmalinco:

If you got origin problems we will come back for you son! we got 99 problems but we can't fix one...

HAHA!
Toppklass!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vilket jävulskt anti-klimax. Suttit och taggat hela veckan, så händer detta... EA = anus!

Medlem

det gick att aktivera nu imorse sa till polarna med o de klara de!!


signatur

Snusar till varje pris!

Skriv svar