Vi som vill ha BF3 till STEAM!!!

Inaktiv
Vi som vill ha BF3 till STEAM!!!

Det är tamefan inte sant!

Nu orkar jag inte mera.. härmed startar jag en namninsamling på FZ för att skicka in skiten till DICE/EA där vi skriver att Origin/Battlelog kan försvinna och Steam kan ta över. Det är ju synd om Battlefield 3 förfan!

Skriv erat för och efternamn så skickar in listan!

"Please try again later" Origin är ett skämt! Nu får det vara nog!

Alexander Sjöström

Medlem

Jag skulle gärna se att de sätter tillbaka alla andra titlar som försvann i samband med Origin, men som givetvis inte hade något med Origin i sig att göra. Men lycka till med din namninsamling.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Steam var dirket ingen pärla när det kom, sjukt buggigt. Orgin har bara funnits i några månader.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Du får nog sträcka dig längre än FZ ;/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Vem bryr sig Origin funkar prima skinka, om ni BF3 är till Origin så är det så helt enkelt. OM du nu skulle välja något så helt enkelt skulle du väl vilja att du varken behöva ha Steam ELLER Origin för spela BF3?

Medlem

Hejja EA! mer konkurrens för Steam (iaf när Origin blir stabilt och får ett spelbibliotek!)

Medlem

Sign me up.

För fan otroligt att dom släpper antagligen världens kändaste spel med en spelklient som fortfarande ligger på BETA stadiet.
Ostabilt som fan och förstör upplevelsen en del.

Medlem

05:45 "@Battlefield Battlefield
We have resolved the networking issues that were affecting PC users. Multilplayer and Origin authentication services have returned to normal
"

de jobbar på det


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Det är svårt att göra guld av skit...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Tycker att Origin är under all kritik, dom måste väl ha förstått att ex antal miljoner vill aktivera sitt konto
och börja spela online samma dag som det släpper. Dom borde ha gjort rätt många tester för BC serie
är inte så liten världen runt.
Men som vissa säger här så är det väl lite bra att Steam får motstånd där dom nästan själva har varit
störst en längre tid.


signatur

The Sun Will Rise Again, Iam Back!

Inaktiv
Skrivet av PurreSnurre:

05:45 "@Battlefield Battlefield
We have resolved the networking issues that were affecting PC users. Multilplayer and Origin authentication services have returned to normal
"

de jobbar på det

Skulle de gjort innan släppet istället.. kommer fortfarande inte in!

1
Skriv svar