Här går det ner

Medlem
Här går det ner

Ja läsarantal alltså... inte konstigt med tanke på hur sporadiskt mitt bloggande har varit på senaste tiden.
Naturligtvis har jag häcken full när jag inte är på jobbet, men blöjbyten, hundpromenader och annat. Det är inte helt enkelt att få tid till att sätta sig vid datorn och spåna på bra inlägg.

Ni som redan har barn småler säkert nu och tänker "vad var det jag sa". Jo, jag får krypa till korset. Tiden räcker helt enkelt inte till längre. Det är många saker som står tillbaka och ibland kan man sätta sig ner och bara undra vart alla timmar flyger iväg.
Värst är det nog för Linda ändå, hon är hemma hela dagarna men upplever att hon inte får särskilt mycket gjort. Ja förutom att amma och byta blöjor det vill säga.

Jag ska redigera några bilder till och sen ska ni få se dem. Barnbilder mest.

Har också haft möte med floristen som jag jag ska samarbeta med vad gäller bröllop. Jag har spånat fram ett förslag på förstasidan i vår reklamfolder. Den kan ni få se också, men allt är fortfarande i idé-form och inget är spikat.

#blogg

Här går det ner

Så länge tröttheten inte får henne att amma byta blöjor så...
Se till att hon får sova mannen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Att antalet besökare går ner just nu kan ha med ett visst spel som kommit också


signatur
Medlem

Ramrod: Menar du att jag ska skylla Battlefield på bloggraset? I sådana fall gör jag det! Jag lovar att inte köpa det förrän det kommer ut begagnat

1
Skriv svar