Tävling – vinn Battlefield 3!

Medlem

Har ju redan beställt (men dumt nog inte fått mitt spel i tid) så jag behöver ju inte tävla. Möjligen kunde man ju försöka vinna ett ex åt en stackars konsolknarkande kompis som skulle må bra av lite PC-spelande.

Medlem

May the best man win.. Uhum or woman.

Inaktiv

Vore inte helfel direkt!

Medlem

Vore galet om man vann lycka till alla!

Medlem

nice! äntligen en tävling jag hann delta i!

Medlem

precis köpt det till PC, men vinner det gärna till PS3an så jag kan leka där med, när dottern okuperar datorn.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jaaa! Vore inte alls fel att vinna detta! Lycka till allihop.

Medlem

Prostituerade på mopeder som kan stjäla vapen och annan utrustning ifall man inte ser upp. Eller att aktiveringsprocessen av spelet fungerar under release. Jag vinner ändå inte.

Mitt bidrag.


signatur

Haaf life

Medlem
Skrivet av Hamstern:

. Eller att aktiveringsprocessen av spelet fungerar under release.
Mitt bidrag.

Mmmm.. detta är surt & kommer troligen inte kompenseras, konsolerna har troligtvis inte denna sorts problem!?.. F.n, sitter här med skivorna och kan endå inte installera.. *sur*


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Redaktör
Skrivet av Scourged:

Fråga 2 är lite oklar, är det likheter eller skillnader? För av svaren att döma ser det mer ut som att ni är ute efter likheter.

Ett av alternativen är giltigt för Vietnam men inte för BF2. Alltså hur spelen skiljer sig åt.


signatur
Medlem

Vore inte fel att vinna ett tangentbord nu när mitt börjar ge upp eller att bara vinna en tävling för en gångs skull.

Medlem

Om mitt vinnande svar publiceras så är det en punkt som saknas grym tävling FZ denna vill jag faktiskt vinna!!!!!!!!!!!!

Medlem

Vinna BF3? du kommer ju ändå inte kunna lira med den vinsten.

Medlem

längtat verkligen till detta

Medlem

ja!!! underbar tävling!

Medlem

NEJ!!! Läste fel på fråga 3..... suck! (missade helt PC spelare).


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Detta hade varit så guld att vinna nu när man är student


signatur

-Because I can

Medlem
Skrivet av bent toe:

NEJ!!! Läste fel på fråga 3..... suck! (missade helt PC spelare).

Ah helvete. Då är vi två. Missade också PC-spelare helt...

Medlem

Tur att jag svarade rätt på fråga 3 :).
Däremot hade jag svårt att komma på nått bra på utslagsfrågan. Men jag hoppas min motivering räcker.

Medlem

Väldigt fin tävling måste jag säga. Hoppas bästa man/kvinna vinner
Eller bästa utslagssvar iafall!

Lycka till alles


signatur

Bara gör det.

Medlem

MEn vafan missade PC spelare på 3 dje frågan ....... Fz vrf göra det så ... Vrf inte skriva frågan som När fick Pc-spelare tillgång till......

Medlem

Jaja då blev det inget BF3, var väl värt en chans iaf. men FPS utan handling eller djup kan man lika väl klara sig utan.

Medlem

Oh Charlie Sheen, give me som WINNING so i can win!

Inaktiv

Man kände sig ju rätt fail då man failade på frågan angående bf vietnam och bf 2. för insåg att jag tog fel svar :/

Och insåg nu också att jag gjorde samma misstag som vissa andra hade gjort missade just ordet pc spelare... Jag läste (. I vilket Battlefield-spel kunde man för första gången spränga byggnader? )
Att man kan vara så jävla blind ibland -.-

Medlem

Ahh, vilken fuling till fråga på fråga 3, missade också "PC-spelare", men men, fz får desto mer alerta vinnare antar jag...

Medlem

I can haz super nice game plox? ^^ skulle verkligen vilja ha sätta tassarna på lite fint gaming gear ! may the best gamer win!

Medlem

lite sent ute men ändå kul

Medlem

Missade som många andra fråga 3 ,läste den snabbt och insåg efter skickningen att jag hade fel... Går det möjligtvis att ändra sitt svar? Jobbade länge med motiveringen, så lite surt om redaktionen inte ens kommer kolla på motiveringen för att man hade fel på en fråga :/

Inaktiv
Skrivet av salut999:

Missade som många andra fråga 3 ,läste den snabbt och insåg efter skickningen att jag hade fel... Går det möjligtvis att ändra sitt svar? Jobbade länge med motiveringen, så lite surt om redaktionen inte ens kommer kolla på motiveringen för att man hade fel på en fråga :/

du lär inte få göra om med tanke på att man är klantig nog att missa vissa ord eller liknande. Jag får stå mitt kast att jag missade. Man får bara hålla tummarna.

Medlem

Utslags fråga....Damn, jag har så dålig fantasi :S

123
Skriv svar