Metal Gear HD Collection får släppdatum

Robot
Medlem

jag gillade i 1an när dom "you can find the number to him at the back of the games cover" å alla som hade chippat playstation tänkte helvete !!

Medlem

Bokat och klart sedan någon månad tillbaka.


signatur

//Schmoo

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

jag gillade i 1an när dom "you can find the number to him at the back of the games cover" å alla som hade chippat playstation tänkte helvete !!

ännu mer sådana sorts prylar i gamecube versionen.. twin snakes. Gillade det skarpt!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Those were the times indeed

Platinum trofén i MGS2 måste erövras! Det är en fråga om prestige

Medlem

Import övervägs, då Nordamerika får behålla datumet på 8 november. I och för sig lär jag väl ha fullt upp med andra spel, så det skall nog inte vara några problem att vänta.

Medlem
Skrivet av Viktor Viklund:

Platinum trofén i MGS2 måste erövras! Det är en fråga om prestige

Vart har du läst om toféer? kan inte hitta det någonstans. Bara att han twittra ut en bild om det någon gång.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Flakmonkey

www.videogamesplus.ca kan förvänta sig en beställning känner jag

Medlem

Äntligen ska jag få spela Snake eater. Enda spelet jag missat!

Medlem

@Fargo. Det är det bästa också, om du frågar mig.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

www.videogamesplus.ca kan förvänta sig en beställning känner jag

Jag gämförde priser mellan http://www.amazon.co.uk och din sida www.videogamesplus.ca och det verkar som videogamesplus är billigast. Det var som attans!

Undra varför inte pricerunner har med dom som billigast alternativ när man söker på tex Uncharted 3

Medlem
Skrivet av über_alles:

@Fargo. Det är det bästa också, om du frågar mig.

Jag tror dig! Bara intro-musiken är tokbra.

Skrivet av joary639:
Skrivet av Viktor Viklund:

Platinum trofén i MGS2 måste erövras! Det är en fråga om prestige

Vart har du läst om toféer? kan inte hitta det någonstans. Bara att han twittra ut en bild om det någon gång.

Ingen källa för det uttalandet, men jag tar för givet att som alla andra HD-utgåvor så kommer varje enskilt spel ha en uppsättning troféer.

Medlem
Skrivet av Viktor Viklund:
Skrivet av joary639:
Skrivet av Viktor Viklund:

Platinum trofén i MGS2 måste erövras! Det är en fråga om prestige

Vart har du läst om toféer? kan inte hitta det någonstans. Bara att han twittra ut en bild om det någon gång.

Ingen källa för det uttalandet, men jag tar för givet att som alla andra HD-utgåvor så kommer varje enskilt spel ha en uppsättning troféer.

Okej tänkte om du läst någon bra lista
Nej men den lär väl ligga på något i stil med att inte döda någon förutom bossar och inte bli sedd en ända gång etc..
Inte en chans att jag skulle fixa det


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar