Semester och sånt

Redaktör
Ponny
Semester och sånt

Jag har haft semester! Tre dagar har spenderats i urskogen där det heter att: "Fredrik jobbar med data". Jag har sovit, ätit, spelat de Blob och skrattat åt roliga människor i Ullared (dom ser jätteroliga ut! Man blir jätteglad! En gång tog Simon med sig sin kamera och fotade. Jätteroligt! Undrar om dom tittar på mig också?).

Den här dagen är konstig. Klockan fyra ringde klockan på västkusten och nu är jag på kontoret på östkusten. Vad som hände däremellan är lite vagt. Nåja, det viktiga är att från och med idag till augusti nästa år kommer jag finnas här. Calle har ju barn och sånt, därför får jag göra redaktörsjobb och sånt.

Ikväll skulle jag vilja spela Gears of War à la co-op. Men Simon ska ju dricka sprit med sin klass och klä ut sig till en ankdamm.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Semester och sånt

Haha, ja, människor är roliga i Ullared


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör pixelpöjk.

Alt. Pixelpojken goes Vectorgrafik.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Almanackan säger att Simon har namnsdag idag. Köp Pizza och gratulera från oss alla.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Simon ska ju supa och klä ut sig till ankdamm, men present har jag köpt! Pizzan tar vi imorrn.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bara tre dagar? Nästa vecka börjar 4 veckors semester för min del. Ska bort från kylan.

Redaktör
Ponny

Det var inte illa! Perfekt med semester så här års, you have my blessing.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar