Rykte: GTA V-staden baseras på Los Angeles

Medlem
Skrivet av Infinity_90:

Bara jag som vill ha ett nytt Vice City? :>
Gillade mest atmosfären i det, visst var storleken på världen i San Andreas grym och det gör sig ju bra i alla spel!
För att summera det hela så tycker jag nog att alla spel hade sina höjdpunkter. Skulle man kombinera alla dessa så... mums!

tycker att originalet var bra som fan, dom behöver inte rehasha gamla idéer. rockstar kan mycket mer än så tycker jag.. dom borde visa det!

Inaktiv
Skrivet av s3ng:

Hoppas hoppas hoppas att det blir typ San Andreas 2.

tivlar på att det blir något som går att räkna som san andreas 2. Med tanke på har du ens kört första gta från 98? där är det en stad som heter san andreas. Gta 1 börjar du i liberty city, gta 2 är ett lite get med andra städer, gta 3 du återvänder till liberty, gta vice då börjar du i den andra staden man kan fara till i första gta och san dnreas du börjar i den tredje staden från ettan. Detta kommer vara med LOS ANGELES. Så nej blir inget man kan tolka som san andreas 2

Medlem

San Andreas sämsta GTA-liret ju. Hoppas de blir mera som Vice City

Inaktiv
Skrivet av xpoza:

San Andreas sämsta GTA-liret ju. Hoppas de blir mera som Vice City

hur ska det kunan bli som vice city? det är los angeles och gta vice city utspelar sig i sjävla staden som heter vice city från gamla goa ettan. Det lär inte blir mer som något vice eller san eller liberty

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

jag hoppas dom har planer på att göra gta san andreas stories till psv, och att dom har kvar 90tals gangsters i det... "groove street, home, at least it was before i fucked everything up !"

Rockstar har redan tidigare bekräftat att man inte kommer binda tidigare eller äldre personer från andra spel med den nya gta-generationen.
Och personligen hatar jag ghetto-kulturen. Så det hoppas jag vi blir utan.

12
Skriv svar