[LÖST] [BF3] BUGG? Går inte att sluta skjuta, eller går inte att skjuta...

Medlem
[LÖST] [BF3] BUGG? Går inte att sluta skjuta, eller går inte att skjuta...

Två gånger igår skedde det att gubben inte slutade skjuta, försökte byta vapen men det hjälpte inte. Var tvungen att göra självmord för att få det att fungera normalt igen. En annan gång gick det inte alls att skjuta, provade allt, och det enda som fungerade var att starta om spelet helt och hållet. Någon annan som upplevt likadana problem, finns det kanske en lösning till detta problem?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Har inte stött på det faktiskt, i Alphan/Betan fanns en bugg som gjorde att du inte kunde ADS:a dock , men det var bara byta vapen så fixade det sig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Glöm det förresten. Det var mitt fel! Det visade sig att fotpedalerna till min spelratt var mappade till skjuta, och jag satt och tryckte på dom omedvetet med fötterna, X)


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Glöm det förresten. Det var mitt fel! Det visade sig att fotpedalerna till min spelratt var mappade till skjuta, och jag satt och tryckte på dom omedvetet med fötterna, X)

Jag ber om ursäkt, men det måste vara det roligaste "problemet" jag hört talas om!

Du gjorde min kväll!

Medlem

Varsåsgod min vän, det är alltid lika roligt att göra någon glad!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar