Söker Battlefield 3 spelare xbox 360

Medlem
Söker Battlefield 3 spelare xbox 360

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha några roliga svenskar att spela detta underbara spel med Så om någon är sugen på att lira lite på xbox så är det bara att skicka ett PM till mig!

Det är inte så många utav mina vänner som har köpt det ännu eller gillar sånna spel just därför gör jag denna tråd, spelet är perfekt men hade varit roligare med folk i mic och party att lira med!

Tack!

Medlem

Lycka till


signatur

Veni - Vidi - Vici

Medlem

Haha tack I guess, känner några som har det men gillar inte att spela med dom hehe.

Medlem

Tjenare! Jag har heller inga polare som lirar BF3 på xbl! Alla jag känner lirar PC (vilket jag också hade om orkat köpa en ny), så du får gärna lägga till mig om du vill lira : facingdeath88. Kan dock tilläggas att jag inte kommer vara inne under veckan då jag är bortrest. Men framöver kommer jag att vara aktiv.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Nice Då lägger jag till dig senare under dagen!

Medlem

Har bara två jag känner som kör det på xbox så lägg gärna till mig också:) Heter JaQsteRz:)

Medlem

Jag är i samma situation. Heter josb87 på Xbox live så lägg gärna till mig med. Sen kan man ju göra en pluton på http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/landing/ om man vill

Medlem

Har lagt till er allihopa nu :)!

Medlem

Kanske borde lägga ihop en FZ-xbox platoon då!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Låter som en bra idé

Medlem

Nu har jag också lagt till er.

Medlem

Gott! Jag skapar en pluton till helgen om ingen annan redan har gjort det... Kanske kan bli lite lir...


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Lägg gärna till mig också: Tokide på XBL

Medlem

Nu har jag skapat en pluton för oss här på FZ som lirar 360: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241085185...

Det är fritt för vem som helst att gå med, detta är ingen clan i den bemärkelsen att det är några intagningskrav eller uppstyrda PCW. Mer för att underlätta för folk som vill kunna lira och ha kul med mer fokus på lagspel (förhoppningsvis) än vad som vanligtvis erbjuds när man kör med andra randoms.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Har anmält mig till plutonen. GT: flisk turner

Vore sjukt gött att spela med folk som har mic så man får lite flyt på spelet!

Medlem

Tjenare lägg till mig om du vill och ni andra med som lirar battlefield 3 på xbox jag heter tarsta92 .

Medlem

Tjena jag spelar gärna med er jag ansökte om att va med i er pluton på battlelog jag adda dom flesta av er också. Jag heter HION CREW ni får gärna adda mig, har tillgång till mic och skype också.

Inaktiv

"Teamar" gärna upp i Battlefield 3! Har samma GT som mitt forumnick.


signatur

War never changes.

1
Skriv svar