I Modern Warfare 3 går dina vapen upp i nivå

Robot
I Modern Warfare 3 går dina vapen upp i nivå

Den senaste utvecklardagboken snackar om hur vapensystemet skiljer sig från tidigare titlar i serien. Det handlar om att skjuta saker varefter du får nya sätt att skjuta saker på.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
I Modern Warfare 3 går dina vapen upp i nivå

Självklart. Gör allt 1000x lättare för folk. Det är inte nog med att dem begränsar eller lägger till onödiga funktioner för att göra sig av med skill baserade saker.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Hans ansiktsuttryck är typ när han säger "It's super exciting!"


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Medlem
Skrivet av wingman92:

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Skill? I MW? Har aldrig funnits, förstår verkligen inte varför dom tidigare sålt bra. Men smaken är som baken, kommer dock aldrig köpa det.

Medlem

Stort fan utav CoD och samtliga spel men jag måste erkänna att detta känns lite...mjääääeee. Låter spelet säga sitt när det släpps.

Medlem

COD var bra till COD4 sen har det varit blaha.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av xector:
Skrivet av wingman92:

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Skill? I MW? Har aldrig funnits, förstår verkligen inte varför dom tidigare sålt bra. Men smaken är som baken, kommer dock aldrig köpa det.

Säg det till de som tävlar i MLG och försök att inte bli utskrattad.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Fy fan vad MW3 kommer bli bra. Alla som säger att de suger säger de bara för att de är sämst på cod. Bf3 är inget spel med skills, allt som behövs är en bra dator.

Medlem

som valigt alltså?

Medlem

Ska jag eller någon annan skälla på dig Tobz0r?

Medlem

Jag skriver bara sanningen.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Fy fan vad MW3 kommer bli bra. Alla som säger att de suger säger de bara för att de är sämst på cod. Bf3 är inget spel med skills, allt som behövs är en bra dator.

Nu har du nog fått det om bakfoten. Det är helt tvärtom om man ska vara noga.
Så köp bf3 nu istället

Medlem

Man kan nästan se den generella åldersskillnaden mellan Bf3:s spelare och Cod:s spelare på hur folk formulerar sig här

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Ska jag eller någon annan skälla på dig Tobz0r?

Jag kan göra det.

Att du spottar ut sånt skit bevisar bara att du aldrig spela battlefield och bara är en simple CoD fanboy.
Anledningen till att CoD är skit är pga att Activision matar ut samma skitspel år efter år med så gott som inga förändringar. Det är som att spela en expansion som kostar 3 gånger så mycket. Spelet i sig är också skit för att alla P12 tror dem är så jävla bra när dem får 20 kills. Inkluderat dig. Det är ingen skill när man bara sprejar som en idiot och hoppas på det bästa. Skill är dem som får 40+ kills på en runda utan killstreaks.

Gå och spela lite CS, Quak och kanske TF2 så får du se hur mycket stryk du får.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Call of Duty: Hjärndöd Warfare 3.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Fy fan vad MW3 kommer bli bra. Alla som säger att de suger säger de bara för att de är sämst på cod. Bf3 är inget spel med skills, allt som behövs är en bra dator.

Att torka sig i röven tar nästan lika mycket skill som att spela CoD.

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av cyberzaikoo:

Ska jag eller någon annan skälla på dig Tobz0r?

Jag kan göra det.

Att du spottar ut sånt skit bevisar bara att du aldrig spela battlefield och bara är en simple CoD fanboy.
Anledningen till att CoD är skit är pga att Activision matar ut samma skitspel år efter år med så gott som inga förändringar. Det är som att spela en expansion som kostar 3 gånger så mycket. Spelet i sig är också skit för att alla P12 tror dem är så jävla bra när dem får 20 kills. Inkluderat dig. Det är ingen skill när man bara sprejar som en idiot och hoppas på det bästa. Skill är dem som får 40+ kills på en runda utan killstreaks.

Gå och spela lite CS, Quak och kanske TF2 så får du se hur mycket stryk du får.

Agreed!

Medlem
Skrivet av Scapet:

Man kan nästan se den generella åldersskillnaden mellan Bf3:s spelare och Cod:s spelare på hur folk formulerar sig här

mm bfspelarna klagar på cod i varje codnyhet och codspelarna törs inte säga något för dom får hela fz på sig varje gång dom skriver något som inte är negativt om cod. Så håller med om att åldern på bfspelarna verkar lägre.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Fy fan vad MW3 kommer bli bra. Alla som säger att de suger säger de bara för att de är sämst på cod. Bf3 är inget spel med skills, allt som behövs är en bra dator.

BF3 kräver så otroligt mycket mer skill, dels för att det finns så mycket att bli bra på (infanteri, flygplan, tanks osv...) och dels för att det helt enkelt är svårare att döda folk än i CoD

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av xector:
Skrivet av wingman92:

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Skill? I MW? Har aldrig funnits, förstår verkligen inte varför dom tidigare sålt bra. Men smaken är som baken, kommer dock aldrig köpa det.

Säg det till de som tävlar i MLG och försök att inte bli utskrattad.

Säg det där till dem som spelar CS eller något annat riktigt FPS och försök att inte bli utskrattad.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Blir guldcamo på vapnet när man lvlat färdigt det. Frågan är om detta resettas när man går prestige...

Medlem

Hm, va faktiskt väldigt likt black ops

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Tobz0r:

Fy fan vad MW3 kommer bli bra. Alla som säger att de suger säger de bara för att de är sämst på cod. Bf3 är inget spel med skills, allt som behövs är en bra dator.

BF3 kräver så otroligt mycket mer skill, dels för att det finns så mycket att bli bra på (infanteri, flygplan, tanks osv...) och dels för att det helt enkelt är svårare att döda folk än i CoD

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av xector:
Skrivet av wingman92:

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Skill? I MW? Har aldrig funnits, förstår verkligen inte varför dom tidigare sålt bra. Men smaken är som baken, kommer dock aldrig köpa det.

Säg det till de som tävlar i MLG och försök att inte bli utskrattad.

Säg det där till dem som spelar CS eller något annat riktigt FPS och försök att inte bli utskrattad.

Oj, du har nog inte spelat BF3 än verkar det som, eller RPGFIELD 3, kom inte och säg att det är nån skill att så skjuta rpgs längs en korridor.
Och efter ha spelat BF3 i många timmar har jag sett många idioter som inte kan flyga helikopter eller flygplan, kör tanks som yra höns, är för dumma för att lägga ut ammo osv...

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av xector:
Skrivet av wingman92:

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Skill? I MW? Har aldrig funnits, förstår verkligen inte varför dom tidigare sålt bra. Men smaken är som baken, kommer dock aldrig köpa det.

Säg det till de som tävlar i MLG och försök att inte bli utskrattad.

Finns en anledning till att dom spelarnas enda sponsors är MLG sjäva

Medlem
Skrivet av Ziraz:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Tobz0r:

Fy fan vad MW3 kommer bli bra. Alla som säger att de suger säger de bara för att de är sämst på cod. Bf3 är inget spel med skills, allt som behövs är en bra dator.

BF3 kräver så otroligt mycket mer skill, dels för att det finns så mycket att bli bra på (infanteri, flygplan, tanks osv...) och dels för att det helt enkelt är svårare att döda folk än i CoD

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av xector:
Skrivet av wingman92:

nja, skillen i spelet kommer att försvinna helt, dock kommer köpa det men inte förnämst det är nere i 200kr eller om jag får väldigt tråkigt.

Skill? I MW? Har aldrig funnits, förstår verkligen inte varför dom tidigare sålt bra. Men smaken är som baken, kommer dock aldrig köpa det.

Säg det till de som tävlar i MLG och försök att inte bli utskrattad.

Säg det där till dem som spelar CS eller något annat riktigt FPS och försök att inte bli utskrattad.

Oj, du har nog inte spelat BF3 än verkar det som, eller RPGFIELD 3, kom inte och säg att det är nån skill att så skjuta rpgs längs en korridor.
Och efter ha spelat BF3 i många timmar har jag sett många idioter som inte kan flyga helikopter eller flygplan, kör tanks som yra höns, är för dumma för att lägga ut ammo osv...

Det är ju hela min poäng, BF3 är inte ett spel där man blir bra på allt i en handvändning.

Vem har sagt att det är skill att skjuta RPGs längs en korridor? Och hur ofta är det man gör det i BF3? Inte särskilt ofta......

Det tar lång tid att bemästra fordonen, annars hade det väl inte funnits någon "skill" i spelet?

Så jag tycker du säger emot dig själv. Du säger att det inte finns någon skill i spelet på grund av att inte alla inte kan allting direkt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vi får se om ni har rätt. Om det verkligen krävs så mycket skill som ni påstår för att köra BF3 så lär det ju ta över hela progaming-scenen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Detta är inte MW3, det är MW2...2 eller MW2,5!
Samma grafik, delvis samma ljud o delvis samma vapen, gör ett bra MW eller låt serien dö!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Vi får se om ni har rätt. Om det verkligen krävs så mycket skill som ni påstår för att köra BF3 så lär det ju ta över hela progaming-scenen.

Varför skulle det göra det?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:
Skrivet av Scapet:

Man kan nästan se den generella åldersskillnaden mellan Bf3:s spelare och Cod:s spelare på hur folk formulerar sig här

mm bfspelarna klagar på cod i varje codnyhet och codspelarna törs inte säga något för dom får hela fz på sig varje gång dom skriver något som inte är negativt om cod. Så håller med om att åldern på bfspelarna verkar lägre.

Så väldigt sant!

Medlem

Småironiskt att bf-fanbois inte spelar sitt spel just nu, utan trollar COD-nyheter... ^^ Hur kul kan spelet vara då?

Spelar själv bf3 och tycker det är riktigt roligt.

Lite småkul också att nyheter med just nyheter i COD-spelen snackas ner, när det allt som oftast gnälls på att alla COD-spel är likadana..

Haters gonna hate?

Peace!

Skriv svar