Hittar inga servrar i MW2.

Medlem
Hittar inga servrar i MW2.

Som sagt. Tänkte dra igång lite MW2 i väntan på BF3! Men står 0 players online på allt..

Vad är fel? Min NAT är öppen och har inget som blockar!

Medlem

Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte minns riktigt men om du spelar på PC versionen så använder väl den punkbuster som behöver updateras för att multiplay ska funka riktigt.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte minns riktigt men om du spelar på PC versionen så använder väl den punkbuster som behöver updateras för att multiplay ska funka riktigt.

Okej, jag rättar dig, du har fel. MW2 använder INTE Punkbuster, den använder Valve Anti Cheat (VAC). Den behöver inte uppdateras, det sker automatiskt via Steam.

@OP, Märkligt om du inte hittar några spelare i MW2, har du fortfarande problem med det?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Hade detta problem också, men det visade sig att jag bara behövde vänta i typ 5 hela minuter. Då hitta jag en server. undrar vad som har orsakat detta :/

Gabe står i dörröppningen och hindrar trafiken

Hade liknande problem för ett halvår sedan. Fick avinstallera STEAM, sedan funkade allt med en ny installation.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Löste aldrig problemet och nu är det sak samma.. (BF3 om ett par timmar)

Medlem

Brukar gå iväg eller hålla på med något annat. Tar runt 4-5 minuter SEDAN hittar den en server. Så himla drygt.

1
Skriv svar