Helgens deals: Halloween-reor

Robot
Helgens deals: Halloween-reor

Överallt kan du få tag på skräckinjagande lir till lägre priser, vi ger dig några länkar och whatever random words.

#battlefield-3, #to-the-moon, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Helgens deals: Halloween-reor

Jag får roa mig med Dark Souls då posten är totallt värdelös och inte levererade mitt bf3 innan helgen -.- Känns inte som att halloween rean kom lägligt i år med tanke på just battlefield 3

Medlem

Jo fast det har vi ju inte här...

Medlem

Isthereanydeal.com

Bästa sidan ever.

Medlem

Blev ett givet köp av Penumbra: Black Plague, Overture och Requiem.

OML
Medlem

Jag köpte Terraria fyrpack för 140kr

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

:)...jag säger inget.....lovade Sebastian att sluta.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Capitalism Ho!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Asch, blir inget reaköp den här högtiden, månadens sista sparslant gick till Battlefield 3 :/
Men mot vintertiderna så


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har köpt "Dead Horde", "Nation Red" och "Silent Hill Homecoming" på Steam denna rean.

Dead horde och Nation red är ju för COOP, dom är ju extremt billiga desutom

Silent Hill spelet är mest en chansning, inte testat det än och det verkar ligga på medelbetyg. Jag gillar 1-3 Silent hill spelen, men detta kan fallera på tekniska grunder på PC även om storyn är bra. Man får ju chansa lite


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Bra deals!

Kan inte bestämma mig om jag ska köpa bf3 för 213kr på g2play, rage för 150kr eller köra på stalker-paketet+vampire the masquerade


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Brukar köpa mina PS3-spel från Zavvi.com, oftast till halva priset, om man jämför med Sverige. 1 pund på frakten. Får hem spelen ungefär en vecka efter jag beställde dem, men det är det värt.

Skrivet av Metal:

Isthereanydeal.com

Bästa sidan ever.

Tackar för den, grym sida!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Första reaktionen: http://tinyurl.com/63nwkwb

Inte för att jag är så förtjust i Steams vanliga priser (jag köper oftast från www.ultimatumgamekeys.com för att ha råd), men reorna är banne mig oslagbara! Måste bara älska Valve för det.

Jag köpte sex spel den här gången för under 100:- Det är billigt, förra året köpte jag 100 spel på STEAM, bra rea-priser.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Köpte första Resident evil på rea (45 kr) på PSN. Såg just nu helt plötsligt att första Silent Hill hade hittat dit också. Pratar alltså om PSN här i Europa. Men allt lär nog skjutas upp när det det vankas Uncharted 3!

1
Skriv svar