Se trailer från Phoenix Wright-filmen

Robot
Se trailer från Phoenix Wright-filmen
Medlem
Se trailer från Phoenix Wright-filmen

Vad gör man för något i spelen? SItter man bara i rättegång och skriker OBJECTION!! eller är det djupare än så?
Har bara sett Phoenix Wrong parodifilmerna så har ingen aning om vad spelet går ut på


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av Javas:

Vad gör man för något i spelen? SItter man bara i rättegång och skriker OBJECTION!! eller är det djupare än så?
Har bara sett Phoenix Wrong parodifilmerna så har ingen aning om vad spelet går ut på

Jag har en recension på min blogg! Dock skrev jag den trött 2 på natten så inte så mycket att gå på kanske: http://www.fz.se/bloggar/uberpwnage/20110614/recension-phoeni...

Du far runt på områden, pratar med folk, letar efter ledtrådar och massa annat dylikt. Efter det sätts du i rätten, kan presentera föremål mot saker ett vittne påstår osv osv. Allt görs för att få fram den riktiga mördaren. Så.. Man får ju tänka lite logiskt .P

Enklaste är första uppdraget , snubben påstår han lånade en telefon i en byggnad 06.00 (tex) men på ett papper du har stör det att strömen kapades vid 05.00 och kom tillbaka 07.00. OBJECTION!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Javas:

Vad gör man för något i spelen? SItter man bara i rättegång och skriker OBJECTION!! eller är det djupare än så?
Har bara sett Phoenix Wrong parodifilmerna så har ingen aning om vad spelet går ut på

Jag har en recension på min blogg! Dock skrev jag den trött 2 på natten så inte så mycket att gå på kanske: http://www.fz.se/bloggar/uberpwnage/20110614/recension-phoeni...

Du far runt på områden, pratar med folk, letar efter ledtrådar och massa annat dylikt. Efter det sätts du i rätten, kan presentera föremål mot saker ett vittne påstår osv osv. Allt görs för att få fram den riktiga mördaren. Så.. Man får ju tänka lite logiskt .P

Enklaste är första uppdraget , snubben påstår han lånade en telefon i en byggnad 06.00 (tex) men på ett papper du har stör det att strömen kapades vid 05.00 och kom tillbaka 07.00. OBJECTION!

Låter kul, men en advokat får väl inte undersöka fallet utanför rättegången...eller gäller det kanske bara juryn? Kan läsa din recension imorgon om jag hinner (sent nu) men en liten fråga tills dess.

Hur är stämningen i spelet? Är det en humoristisk stämning eller allvar? Synd att spelet inte finns på xbox marketplace, låter intressant so far


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot

För övrigt verkar det helt okej. Skulle nog passat bäst som en Anime skulle jag tro. Allt pekande och skit är roligt i spelen och MÖJLIGEN i en anime men i en spelfilm?:O


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Javas:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Javas:

Vad gör man för något i spelen? SItter man bara i rättegång och skriker OBJECTION!! eller är det djupare än så?
Har bara sett Phoenix Wrong parodifilmerna så har ingen aning om vad spelet går ut på

Jag har en recension på min blogg! Dock skrev jag den trött 2 på natten så inte så mycket att gå på kanske: http://www.fz.se/bloggar/uberpwnage/20110614/recension-phoeni...

Du far runt på områden, pratar med folk, letar efter ledtrådar och massa annat dylikt. Efter det sätts du i rätten, kan presentera föremål mot saker ett vittne påstår osv osv. Allt görs för att få fram den riktiga mördaren. Så.. Man får ju tänka lite logiskt .P

Enklaste är första uppdraget , snubben påstår han lånade en telefon i en byggnad 06.00 (tex) men på ett papper du har stör det att strömen kapades vid 05.00 och kom tillbaka 07.00. OBJECTION!

Låter kul, men en advokat får väl inte undersöka fallet utanför rättegången...eller gäller det kanske bara juryn? Kan läsa din recension imorgon om jag hinner (sent nu) men en liten fråga tills dess.

Hur är stämningen i spelet? Är det en humoristisk stämning eller allvar? Synd att spelet inte finns på xbox marketplace, låter intressant so far

Nej det får han inte. Inte på själva mordplatsen. Området kan du gå runt och kolla runt hur du vill. Stämningen är blandad, många karaktärer är skämtsamma (precis som i en anime) medans det samtidigt är rätt seriöst mellan andra om man så säger.

Som sagt det där var det första jag la upp på FZ samt att jag skrev det 2 på natten väldigt trött, får nog inte ut så mycket utav det MEN, du kan ge det ett försök. Förklarar iaf hur spelet funkar... Vad jag vet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sapiens:

Hehe får mig att tänka på den här
http://lolbot.net/pix/3600.jpg

Stämmer väl inte längre men fortfarande hilarious xD

Det är något roligt med din post. NU När jag skriverä r klockan 02.43. Mitt inlägg hamnade före ditt som skrevs 02.55 (något liknande där) mitt inlägg som är före ditt skrevs 02.40 men du skrev ditt inlägg före mig.

STÄLLA OM KLOCKAN FUCK'S SHIT UP


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hehe får mig att tänka på den här

Stämmer väl inte längre men fortfarande hilarious xD

Medlem

jag gillar snubbarna i vänstra hörnet, WTF ?
alla jävla program i Japan har C-kändisar som sittero kommenterar allt. Så jävla störande.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Hehe får mig att tänka på den här
"seriestrip"
Stämmer väl inte längre men fortfarande hilarious xD

ROTFLOL! Så skön

Medlem

Har dock en ps3a men jag gillade fan den stippen haha! Tack för humorn ^_^!

Medlem

Japan kan inte göra film längre och kommer nog aldrig kunna göra det igen heller. Dom är så fulla av klychor och stereotyper tagna rakt ur animé att det är skrattretande hur någon skulle kunna ta det på allvar.

Medlem

Dom säger inget intressant. En kille i panelen påstår sig vara med i filmen, och alla sitter bara och undrar om han talar sanning eller inte och försöker hitta honom i de olika klippen som visas.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar