Medlem
Bf 3 Battlelog.

Hej!

Är det någon som lyckats få så den visar pingen när man söker server?
Går det även att möjligtvis ev kanske t.o.m få spela en multiplayer match eller 2?

För första gången i mitt liv ångrar jag att jag köpt ett spel. Skulle tankat det istället.

har inte kunnat spela en enda gång,Fick det i torsdag!

//Cluedo

Medlem

Jag har inte haft något problem med att se ping eller komma in i matcher. Grymt spel! Hoppas det löser sig snart.

Medlem

Jag var tvungen att stänga av uPnP i routern sen funka allt klockrent. Å helt klart ett grymt spel

Medlem

Har märkt att den vägrar visa ping om jag klickar i fler än 2-3 saker i filtret, om jag lämnar det tomt funkar allt fint...

Medlem

Internet explorer visar inte ping vad jag vet, testa firefox så ska det fungera.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Asså, kan man inte se pingen i spelet?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Okay.
Kör jag i firefox så får jag med pingen på Battlelog. skumt att ie inte fungerar med det.
Men spela ? ???

står bara loading när man försöker joina en server...
Stängt av uPnP i routern. Ingen tur där.

Någon som har en bra idé?

Mvh Cluedo

Medlem

Vilket antivirus program har du?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

jag kör panda antivirus

betvivlar dock att det är det, Kna ju köra många andra spel

Medlem

Antivirus kan misshandla battlelog något otroligt mycket så det kan absolut vara Panda som är problemet. Hade samma problem, samt att jag aldrig fick invites och det glitchade lite hipp som happ.

Fick stänga av shield-funktionen i mitt Avast och sätta på silent gaming mode och då fungerade det felfritt.

Läste att flera haft samma problem med allehanda antivirus så det är ju iaf värt att kolla om det är det som är problemet.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

God Kväll Alla!

Goda nyheter för mig i varje fall,Äntligen kunde jag spela.
INGA ändringar, inte ens udp (stavning?) i routern har jag ändrat.!

Mycket trevligt spel.
Spelade caspian border. var en mysig bana,Inte långt man behövde röra sig alls. Var alltid någon som tyckte man skulle dö:)

Mvh cluedo

Medlem

Jag har problem med battlelog PS3! kan ej logga in för jag har glömt mitt password och den mailadress som jag har registerad hos EA har jag ej längre så hur skall jag gå tillväga för
att byta mailadressen som är kopplad till mitt användarnamn så jag kan få access till ett nytt tillfälligt password????

1
Skriv svar