Speedpainting 36

Medlem
Speedpainting 36

Mätt. Pizzad d.v.s.

Det har varit en hektisk vecka, trots att den varit lugn. Bland utvärderingsdagar, redovisningar och maskeradfester. Det har varit många intryck. I fredags var det maskerad, det var festligt. Jag var utklädd till en ankdamm (ikeapåse, bröd och chocobos). Spriten flödade och livet lekte, tills gårdagen. Huvudet gjorde ont och själen hade krympt. Men det tog jag gärna, det var ändå väldigt trevligt i fredags. Vaknade även en smula förvirrad, då Fredrik hoppade i sängen och gav mig presenter för att jag hade haft namnsdag (vilket jag inte kom ihåg). Det blev pengar, godis och film, vilket var skoj.

Denna dag har spenderats med cpryck, som vi lättsamt kallar det. Vi går in med motiverat tunnelseende att göra en sak, och idag stod höststädning på schemat. Vi tvättade all vår tvätt, och tro det eller ej, kom äntligen ner till botten av tvättpuffen. Det har vi inte gjort på ett halvår. Men nu är allt fint och städat. Kommer dröja en vecka tills det ser ut som det brukade göra. Har fortfarande inte delat mycrib-bilder på hur lägenheten ser ut i jämförelse med den gamla, men det kommer!

Tills dess får ni glädjas av speedpainting nr 36. 2 timmar. Barnboken knyts ihop mer och mer för varje bild, och ska förhoppningsvis släppas inom någon form av relativ framtid.

[ia=456166 "The wizard, the golden cave and the bunny]

#blogg

Speedpainting 36

Det är alltid personen som HAR namnsdag som aldrig kommer ihåg, Vi kom ihåg.
Grattis.

BUNNY!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, I know. Fredrik sade att du kom ihåg det, jag tackar för gratulationen.

funny bunny!

Medlem

Awesome!


signatur
Medlem

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar