Rainbow Six: Patriots röjt via sajtregistreringar

Medlem

Jag hoppas de tar bort det helkassa cover-systemet. Har förstört känslan i Rainbow Six rejält!!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Jag hoppas de tar bort det helkassa cover-systemet. Har förstört känslan i Rainbow Six rejält!!

Nej, det kommer säkerligen att få det hjärndöda systemet som tillkom i Splinter Cell conviction, och som kommer att finnas i nya Ghost recon.

Kolla dit du vill springa för att ta skydd och tryck på en knapp så sköter spelet resten åt dig. Snart så kommer det att finnas en knapp i Ubisofts spel som vinner spelet åt dig...

Medlem

Vegas grafik såg ut som bajskorv

Medlem
Skrivet av Cane:

I och med vegas dog den här spelserien helt och hållet. Mer hjärndött spel får man leta efter men det passar väl bra för dagens hjärndöda gamers

Nä man måste ha en hjärna för att trycka på en knapp så konsollen startar.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Inaktiv

Ni som tycker att Vegas är så hjärndött, prova kör Murdertown på Realistic och High enemy density och återkom sedan


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av Sazja:

Ni som tycker att Vegas är så hjärndött, prova kör Murdertown på Realistic och High enemy density och återkom sedan

Jag har kört och klarat alla på realistic och high density. (värt att spela något annat?)
Hjärndött.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Sazja:

Ni som tycker att Vegas är så hjärndött, prova kör Murdertown på Realistic och High enemy density och återkom sedan

Jag har kört och klarat alla på realistic och high density. (värt att spela något annat?)
Hjärndött.

Ja det är ju din uppfattning, men tycker fortfarande att det är lång väg mellan cod och Vegas.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

12
Skriv svar