sparas points mid game? snabb fråga!

sparas points mid game? snabb fråga!

Ifall jag är inne på en server och har tex 3000 points sen leavar jag, försvinner dom pointsen då eller får jag dom?

Medlem

Jag vill minnas att jag såg texten "saving" nere i högra hörnet varje gång man dött. Jag antar att det är ens nuvarande stats som skickas till statsservern.

Medlem

Precis som Fuidama säger. Dina poäng sparas aktivt medan du spelar, dock så förlorar du bonus-poäng på att lämna mitt i spelet. Men de huvudsakliga poängen sparas med jämna intervall.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det är bra, med tanke på att mitt spel hänger sig 9 av 10 ggr direkt efter en match är slut. Där det ska stå Your team has won/lost.

Medlem

Dock verkar man bli av med allt om man blir kickad/servern stänger ner. Så har det i alla fall blivit för mig alla gånger när servrarna kraschat.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Kanske är så för att fuskare inte ska få ut något.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag tror som Magroth, plus att det kan vara skönt att få sina poäng om man helt plötsligt måste sluta spela. En del maps/servrar tar ju evigheter att lira klart.

Lite OT: Men mitt problem med att det krashar efter varje runda är löst, iaf tillfälligt. Installerade om drivrutinerna. Då funkar det skitbra, tills dess att jag startat om datorn, då måste jag installera drivrutinerna igen, annars kommer spelet att krasha som förut. (Asus GTX570 CUII)

1
Skriv svar