Sparfilsproblem i Arkham City

Robot
Sparfilsproblem i Arkham City

Forumtrådar varnar för att 360-versionen av Batman: Arkham City kan tappa bort dina sparfiler.

#batman-arkham-city, #warner-games, #rocksteady-studios


Medlem
Sparfilsproblem i Arkham City

Det hände med Arkham Asylum för mig på 360, enda gången det har skett i något spel. Vet inte om det beror på att jag har haft tur annars eller om det skedde för att just Rocksteady har ett problem med det.

Oj då... Tur att man ska skaffa PC-versionen då

Inaktiv

Fick på min PS3:a att filen var korrupt, startade bara om spelet så var problemet borta.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Oj då... Tur att man ska skaffa PC-versionen då

Tummen upp för det


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Moderator | Testpilot
Skrivet av Izig:

Det hände med Arkham Asylum för mig på 360, enda gången det har skett i något spel. Vet inte om det beror på att jag har haft tur annars eller om det skedde för att just Rocksteady har ett problem med det.

Då har du missat ett väldigt bra spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Izig:

Det hände med Arkham Asylum för mig på 360, enda gången det har skett i något spel. Vet inte om det beror på att jag har haft tur annars eller om det skedde för att just Rocksteady har ett problem med det.

Då har du missat ett väldigt bra spel.

?

Var väl viktigare att hugga ut vatowmen uppdrag o göra kostymer än o se till att saker o ting funkar antar jag.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Izig:

Det hände med Arkham Asylum för mig på 360, enda gången det har skett i något spel. Vet inte om det beror på att jag har haft tur annars eller om det skedde för att just Rocksteady har ett problem med det.

Då har du missat ett väldigt bra spel.

Missade det gjorde jag inte, men blev ju "tvungen" att börja om från början, vilket iofs inte spelande så stor roll då det som sagt är ett väldigt bra spel.

Medlem

Jag fick min save readerad efter första speldagen. 10h borttappade.

Medlem

Min ps3'a hänger sig efter typ 20 min spelande. Inget fungerar. Har installerat om spelet och testat med och utan dlc. Fick inte byta det på webhallen heller för nissen där hade aldrig hört talas om det.
Är flera på forumet som har samma problem, och det var lite upprörda känslor för att supporten mailade ut att det antagligen var fel på våra ps3 så vi borde få dem servade.
Konstiga bara är att alla andra ps3 spel fungerar finfint

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Oj då... Tur att man ska skaffa PC-versionen då

Tummen upp för det

Samma här

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fisse:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Izig:

Det hände med Arkham Asylum för mig på 360, enda gången det har skett i något spel. Vet inte om det beror på att jag har haft tur annars eller om det skedde för att just Rocksteady har ett problem med det.

Då har du missat ett väldigt bra spel.

?

Ja läs vad han skrev så kan du nog lista ut själv vad jag menade med att han missade ett bra spel.

EDIT: Nvm, jag som läste fel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

JAHA ?! vafan verkar som om pc- versionen också har fel på sparfilerna -.-
skulle precis ta och spela lite så var sparfilen TOM !! är det bara jag som har det problemet (på pc) ?

1
Skriv svar