Följ med på rundtur i nya WoW-expansionen

Robot
Följ med på rundtur i nya WoW-expansionen

Pandaria är den senaste avslöjade kontinenten i världens alltjämt ledande mmo. En fem minuter lång film visar vad du kan vänta dig av det böljande landskapet när det väl blir dags för utforskning.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-mists-of-pandaria


Medlem
Följ med på rundtur i nya WoW-expansionen

Ännu en expansion? Släpptes det inte nyligen en?

Redaktör
Ponny

Typ!

Men så ska 10 miljoner+ spelare hållas nöjda (och Blizzard vill säkert tjäna en peng eller två)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Sjukt fina miljöer! dock suger det o levla, det de måste göra är att skapa mer world events helst nya world bossar ute som spawnar så det blir mer krig som det var när man döda kazzak och alla de andra drakarna. De måste se till att få ut oss ur Orgrimmar och Stormwind!

Kan nog bli en bra expansion men som sagt nått annat än instancer och bgs måste ske efter level 90!

Medlem

Bara jag som åkte på en nästan 2min lång reklamfilm för BF3? Jag vet att FZ tjänar pengar på reklam men nån motta får det väl ändå vara? 30sek är en rimlig tid för en reklamfilm.

Medlem

World of warcraft är till för personer som fastnat i tiden och som är rädda för att testa något nytt. Samma skit i varje expansion, lätta uppdrag/instancer som en 12åring klarar av! Dock nya (vackra) område som ser ut som något som nintendo 8 bitars spottade ut i början på 90talet!!

Let the flaming begin


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Till er som åkte på FZ's idioti till reklam på ~2 min innan, det är bara att uppdatera sidan så laddas klippet utan reklam =]

Medlem
Skrivet av MachOne:

Bara jag som åkte på en nästan 2min lång reklamfilm för BF3? Jag vet att FZ tjänar pengar på reklam men nån motta får det väl ändå vara? 30sek är en rimlig tid för en reklamfilm.

Jag fick den också, måste vara något fel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Måste säga att jag gillar miljöerna iallafall :> Kinesisk / Japanska miljöer är awesome.

Medlem

kul med 90 sec reklam ^^) -.-"

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Typ!
Men så ska 10 miljoner+ spelare hållas nöjda (och Blizzard vill säkert tjäna en peng eller två)

Vet du när de släpper Hello Kitty-expansionen? Nädu, WOW är dött sedan länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av MachOne:

Bara jag som åkte på en nästan 2min lång reklamfilm för BF3? Jag vet att FZ tjänar pengar på reklam men nån motta får det väl ändå vara? 30sek är en rimlig tid för en reklamfilm.

Jag fick också se den reklamfilmen, och ja, den var lite väl lång.
Tycker förresten att det här med pandor är ganska fjantigt, trailern var för övrigt väldigt....tyst?

Medlem

Denna jävla reklam.. bara att stänga ner.. se på tuben istället:)

Medlem

Tack men nej tack Blizzard, tänkte inte ens köpa Cataclysm men blev övertalad att göra så.. dock inte med denna då Cata är tråkigare än tråkigt och den sämsta expansionen. Tror jag klarar mig den här gången och chansar med Star Wars och Guild Wars 2.

Medlem

Ser rätt najs ut (: !

Medlem

I alla fall, on-topic denna gång, kan inte säga att denna trailer gör en minsta intresserad av WoW.
Jag måste erkänna att jag är en utav de som började med WoW under US och sedan EU beta men dagens WoW går inte ens att jämföra med hur det brukade vara, jag ska inte säga att det var bättre förr även om det kanske är delvist sant, men det var definitivt en annorlunda stämning i spelet förut och denna stämning har ersatts av något så groteskt som får mig att vilja åka ett par år bak i tiden med tidsmaskinen och döda onyxia igen.

Medlem

Var de Wow expansion eller battlefield 3 trailer jag skulle kolla på?

Medlem

Lite lång reklam faktiskt, svider desto mer när man dessutom redan köpt spelet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Vet du när de släpper Hello Kitty-expansionen? Nädu, WOW är dött sedan länge.

Kanske är just därför det kommer en ny expansion? Blåsa liv i ett döende spel... med sina ensamma 10 miljoner spelare...

Medlem

11.1 Miljoner aktiva konton Juni 2011 så dött är det ju knappast. Tyvärr är de flesta andra mmos döende. De kommer, folk spelar några månader och slutar med mmos eller återgår till stabiliteten i WoW.
Kul för de som gillar WoW antar jag.
Tycker mest det blev skit efter BC personligen.

Medlem

Ni börjar tappa eran edge FZ, senare med nyheter får man leta efter. Är till och med så att aftonbladet är före er, dags att skärpa till redaktionen tror jag, detta är inte samma FZ jag var med i slutet på 90 talet.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av bjosarn:

Vet du när de släpper Hello Kitty-expansionen? Nädu, WOW är dött sedan länge.

Kanske är just därför det kommer en ny expansion? Blåsa liv i ett döende spel... med sina ensamma 10 miljoner spelare...

Det är ju inte WOW längre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Det är ju inte WOW längre.

Jsg har faktiskt ingen aning vad expansionerna har förvandlat WoW till. Spelade WoW när det kom ut men då det inte hade en levande värld, crafting eller player housing så la jag ner det för att allt som erbjöds var insance running och gear farming.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av bjosarn:

Det är ju inte WOW längre.

Jsg har faktiskt ingen aning vad expansionerna har förvandlat WoW till. Spelade WoW när det kom ut men då det inte hade en levande värld, crafting eller player housing så la jag ner det för att allt som erbjöds var insance running och gear farming.

Som tur är så försöker Blizzard göra världen mer levande i den här expansionen hörde jag från min WoW spelande kompis. Tydligen är Blizzard själva trötta på att allt är så instängt, bra att dom försöker få spelet i rätt riktning igen.

För övrigt så ser världen riktigt vacker ut i filmen, tyvärr så har man lagt WoW på hyllan och kommer nog aldrig spela det igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Får lite Perfect World vibbar.. Jag har 50-50 känslor kring den kommande expansionen. Jag har alltid velat spela Pandaren men samtidigt så vill jag inte att WoW ska se ut som en meningslös free-2-play klon. Jag stör mig även på hur WoW och Diablo 3 på nåt sett blir allt mer lika varandra. Det enda som kommer skilja dom åt i framtiden är raserna, storyn, och vyn.

Medlem

Först skratta jag sedan blev jag arg, har ju spelat mycket WoW och hade haft nåt att göra om dom fortsatt med coola expansioner istället för pandor men nu slipper jag en del otrevliga skitungar så det är inte bara negativt.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Medlem

hehe, kul med alla som klagar på hur löjligt WoW blir med pandorna

Låt se nu, innan har vi ett spel med komänniskor, gnomer, haschrökande troll, humans som alla har porrfilmsmustach från 70talet, blåa alver, spacegoats, röda alver, goblins, varulvar som ser lika farliga ut som pudlar.... Men allt det är fan i mig COOOLT och pandor är fjantiga!

ja, jag var ironisk till er som inte förstod.
Tror nästa expansion kommer rocka, och kan inte påstå att pandorna är mer barnsliga än taurens eller goblins eller gnomes eller nån av de andra raserna.

Medlem
Skrivet av Gandy:

World of warcraft är till för personer som fastnat i tiden och som är rädda för att testa något nytt. Samma skit i varje expansion, lätta uppdrag/instancer som en 12åring klarar av! Dock nya (vackra) område som ser ut som något som nintendo 8 bitars spottade ut i början på 90talet!! Let the flaming begin

8 bitar var 80-talet. -92 kom 16-bitars Super Nintendo. Med Cata kom ljus-/partikeleffekter i DirectX 11. Dessutom är avståndsvyn grym på en burk med lite pulver. Lycka till med det på en NES. Men men, jag föstår ironin...

1
Skriv svar