Jurassic Park-spelet försenas till Xbox 360

Robot
Jurassic Park-spelet försenas till Xbox 360

Xbox-lirarna får titta på medan pc- och Playstation 3-versionerna lanseras – utvecklarna skyller misslyckandet på utgivningshinder.

#telltale, #jurassic-park-the-game


Inaktiv
Jurassic Park-spelet försenas till Xbox 360

..och saknaden är enorm i guess lol

Medlem

Redan förbokat CE till PC så det är inte så noga för mig. Men väldigt synd för 360 folket ofc. Nu vill jag bara se vart storyn tas och hoppas på bra saker, för gameplayet stället jag mig lite skeptiskt till.


signatur

Videomupp

*Ord som inte får yttras på FZ*


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tre personer som kommer drabbas av det här xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Är lika med Hamilton's Greate Adventure. Handlar om att MS inte vill att det släpps på andra konsoler först.
Tur man bytte ut sin XBOX mot en PS3:a istället då

Ser fram emot lanseringen.
Konversationen jag kommer ha med WildThing altså...
WildThing: "Jag har Jurrasic Park CE."

Jag: "Say again".

WildThing skrattar lite för sig själv och svarar igen, "jag har Jurassic Park CE."

Vartpå jag blir svimfärdig och kämpar för att hålla balansen medans Javas försöker hjälpa till och promptar: "Put your hands on your knees"

Samtidigt ler WildThing förtjust och säger: Traveller, min kära Javas...Välkommna till Jurassic Park.

It's going to be glorious!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

KoP
Medlem

Tur att man har både Xbox och PS3 så slipper man drabbas av när den ena konsollen får fördelaktigheter och vice versa. Troligtvis blir det icke något köp av nya Jurassic park spelet.. känns lite blekt. Jurassic park kan få stanna kvar i 90-talet.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Ser fram emot lanseringen.
Konversationen jag kommer ha med WildThing altså...
WildThing: "Jag har Jurrasic Park CE."

Jag: "Say again".

WildThing skrattar lite för sig själv och svarar igen, "jag har Jurassic Park CE."

Vartpå jag blir svimfärdig och kämpar för att hålla balansen medans Javas försöker hjälpa till och promptar: "Put your hands on your knees"

Samtidigt ler WildThing förtjust och säger: Traveller, min kära Javas...Välkommna till Jurassic Park.

It's going to be glorious!

Haha, kärlek på dig!

Funny story, när jag var på BF releasen och filmade så passade jag på att hämta ut mitt eget ex, och tänkte at jag lika gärna kunde få det signerat när de ändå erbjöd det. När jag står i kön så får går en anställd genom ett skynke och jag får en snabb glimt in i deras lager. Då får jag se denna badboy och hade ärlig talat helt glömt bort att det hade släppts 2 dagar innan.

http://www.webhallen.com/film/blu-ray/137344-jurassic_park_tr...

Så jag passade på att köpa den när jag ändå var där. Kom för BF, lämnade med Jurassic Park och BF. Så det var en bra kväll!

FÖ, skrev fel, det var tekniskt sätt inte en CE, utan en "Game deluxe edition".

http://www.telltalegames.com/community/blogs/id-893

Ganska okej ändå, speciellt då man fick den för 5 dollar (22 med frakt ) om man hade förbokat det tidigare i år när de försenade det.


signatur

Videomupp

Jag drar till Webhallen imorgon!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kan knappt vänta. Blir dock på PC för en gångs skull.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av WildThing:

Redan förbokat CE till PC så det är inte så noga för mig. Men väldigt synd för 360 folket ofc. Nu vill jag bara se vart storyn tas och hoppas på bra saker, för gameplayet stället jag mig lite skeptiskt till.

Vart köpte du den ?

eller köpte du den via Telltales butik ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av WildThing:

Redan förbokat CE till PC så det är inte så noga för mig. Men väldigt synd för 360 folket ofc. Nu vill jag bara se vart storyn tas och hoppas på bra saker, för gameplayet stället jag mig lite skeptiskt till.

Vart köpte du den ?

eller köpte du den via Telltales butik ?

Japp, via telltale. Verkar vara enda stället det kommer säljas via. Ganska dyr frakt, men det blev okej i slutändan då jag hade en kod för att få spelet i princip gratis då jag förbokade det i våras när det försenades. Fick pengarna tillbaka då så det var en trevlig gest av telltale den skeppas inte förens jul dock, men man får ladda ner episoderna från deras hemsida när det släpps den 15.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Ser fram emot lanseringen.
Konversationen jag kommer ha med WildThing altså...
WildThing: "Jag har Jurrasic Park CE."

Jag: "Say again".

WildThing skrattar lite för sig själv och svarar igen, "jag har Jurassic Park CE."

Vartpå jag blir svimfärdig och kämpar för att hålla balansen medans Javas försöker hjälpa till och promptar: "Put your hands on your knees"

Samtidigt ler WildThing förtjust och säger: Traveller, min kära Javas...Välkommna till Jurassic Park.

It's going to be glorious!

Haha, den här sidan behöver fler personer som är lika härliga som du!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nu får xbox lirarna lida lite oxå Även om det inte blir så många då kanske.

Medlem

Jag skulle inte köpt det till PC heler


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

det kan man gott klara sig utan, på såväl konsol som Pc.
Skräp har ingen plats i min gamingvärld, samma gäller uppenbara lågbudgetproduktioner (låg budget på ett dåligt sätt)

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

det kan man gott klara sig utan, på såväl konsol som Pc.
Skräp har ingen plats i min gamingvärld, samma gäller uppenbara lågbudgetproduktioner (låg budget på ett dåligt sätt)

Det så kallade "skräpet" är det absolut bästa stället att gå till för oss som fortfarande gillar peka-klicka äventyr.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar