Tävling – vinn Battlefield 3!

Medlem

*suck' Jepp...Missade PC spelare också på fråga 3...Tack så jävla mycket hjärna, precis där ska du inte sluta fungera

Medlem

Jaha PC-spelare såg man inte att det stod.

Medlem

"suck"
tack FZ, you got me there on question 3 .... Såg nu att det stod "PC SPELARE" .. suck..


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jaa vafan... fråga 3 DÖ.
Alla vet ju om vad svaret är... men

Medlem

haha, jag läste också fel på fråga 3.

Det var en riktig fuling, FZ!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Svarade rätt på allt men av någon anledning glömt utslagsfrågan och kryssa i platform :S Trött man kan vara.

Äh fick bara häften rätt känns ganska slarvigt såhär i efterhand, aja grattis till vinnarna cya on tha battlefield!

Medlem

63% svarade bad company på fråga 3... Snacka om att folk blev lurade


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

3an var ju en extrem luring. Som två visa män sa (Penn&Teller): "BULLSHIT."


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Skrivet av MasterKJK:

Oh Charlie Sheen, give me som WINNING so i can win!

and so he did!

Grattis!

Inaktiv

hade haft rätt på alla om det inte vore för att jag råkade faila med att jag missade första gången man kunde spränga byggnader för pc spelare råkade tänka fel på vietnam grejen genom att trycka i stödjer endast 32 spelare när fan var ingen expansion. Man tänkte inte på att man hade spelet i hyllan hemma så man kunde kolla för att riktigt se om man hade rätt innan man svarade -.-

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av MasterKJK:

Oh Charlie Sheen, give me som WINNING so i can win!

and so he did!

Grattis!

Man tackar! Allt man behöver göra är att be Charlie att få lite win av han Och så vinner man hehe

Medlem

Fråga 3 *kör en dubbel facepalm* hur fan kunde jag missa "pc-spelare" (svarade bad company 1)

*begår hari-kiri*

Medlem

Fråga 3 var lite suddig tycker jag, bad company 1 var ju det första man kunde förstöra världen i och i bad company 2 kunde man först sänka byggnader helt. Jag tycker den frågan var dum.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Fråga 3 var lite suddig tycker jag, bad company 1 var ju det första man kunde förstöra världen i och i bad company 2 kunde man först sänka byggnader helt. Jag tycker den frågan var dum.

Bad company 1 kom aldrig till PC, läs frågan igen.

Medlem
Skrivet av Milkfather:
Skrivet av Amilo:

Fråga 3 var lite suddig tycker jag, bad company 1 var ju det första man kunde förstöra världen i och i bad company 2 kunde man först sänka byggnader helt. Jag tycker den frågan var dum.

Bad company 1 kom aldrig till PC, läs frågan igen.

Fel av mig

Medlem

Ursäkta men... man kunde föstöra väggar etc på byggnader redan i Bad COmpany 1 så hur kan ni då påstå att rätt svar är bad company 2 haha ?

Medlem
Skrivet av CAP0ne:

Ursäkta men... man kunde föstöra väggar etc på byggnader redan i Bad COmpany 1 så hur kan ni då påstå att rätt svar är bad company 2 haha ?

Läs frågan igen.

123
Skriv svar