Fallout-utvecklarna jobbar på hemligt spel

Robot
Fallout-utvecklarna jobbar på hemligt spel

Fallout: New Vegas-utvecklarna Obsidian jobbar med ett hittills okänt projekt för ett "ledande animeringsvarumärke".

#fallout-new-vegas, #obsidian-entertainment


Medlem
Fallout-utvecklarna jobbar på hemligt spel

Tycker dem kan ta upp sitt Aliens Rpg igen !


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

DnD rpg, if done right, would be awesome.
resten dock...


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Inget av de föreslagna klippen representerar ett ledande animeringsvarumärke.

Och vem har seriöst tid och ork att sitta och googla upp ironiska förslag på varumärken och copypasta till nyheten, så den blir 2 A4 i längd?

Slow evening, Sebastian?

PS. Hoppas på Alf, gillar det markant fruktiga showtunes-introt.

Medlem

Familyguy or bust!

Medlem

My little pony duh, klart det är det dom syftar på

Enligt kanadensiska källor jobbar de på ett licensspel av 80-tals leksaks klassikern M.A.S.K. Transformerande fordon när Mask tar sig an Venom. "Masked crusaders working overtime, fighting crime, fighting crime!"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Licensspel på en Pixarfilm, säkert...

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Enligt kanadensiska källor jobbar de på ett licensspel av 80-tals leksaks klassikern M.A.S.K. Transformerande fordon när Mask tar sig an Venom. "Masked crusaders working overtime, fighting crime, fighting crime!"

http://www.youtube.com/watch?v=O5C0G9Ol7_Q

Det vore ju awesome


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

woaaah älskade Dungeons and dragons serien när jag var liten

Medlem

Thundercats eller He-Man

Medlem

Skilda världar!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Spännande! Gillade starkt deras Alpha protocol.

Medlem

Traumat som jag fick av den där förbannade D&D serien försvinner aldrig. Skam på er för att ni påminde mig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Star Wars: The Clone Wars?

M.A.S.K vore grymt nostalsgiskt. Låten är helt underbar. Inte lika grym som Jayce and the Wheeled Warriors-introt dock. Den borde fan finnas som en hel låt.

Kanske Turboteen?

http://youtu.be/_haRIsvqvG4

Ja.. saknar ord..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av Traveller in time:

Enligt kanadensiska källor jobbar de på ett licensspel av 80-tals leksaks klassikern M.A.S.K. Transformerande fordon när Mask tar sig an Venom. "Masked crusaders working overtime, fighting crime, fighting crime!"

http://www.youtube.com/watch?v=O5C0G9Ol7_Q

Det vore ju awesome

Eller hur

Mest av allt hoppas jag att det är Ulysses 31 det gäller.

Sjukt rekommenderbar! (Space Jesus)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det skulle fan vara helt underbart om dom gjorde ett valdigt bra M.a.s.k spel. om inte annat sa kunde aven tex Dinoriders eller Uylsses 31 vara andra alternativ till ett intresant spel.

1
Skriv svar