Chocobo-racen återvänder i Final Fantasy XIII-2

Robot
Chocobo-racen återvänder i Final Fantasy XIII-2

Det populära minispelet från Final Fantasy VII är tillbaka – gör dig redo för chocobo-racing!

#final-fantasy, #final-fantasy-vii, #square-enix, #final-fantasy-xiii-2


Medlem
Chocobo-racen återvänder i Final Fantasy XIII-2

AAAAAAAAAAAWEEEEEEEEEEESOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med lite sås på

Medlem

Måste säga att jag gillar detta.
Om dom nu även får för sig att slänga in card game från FFVIII så hade det varit klockrent. Men de får gärna lämna ute random rule.


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Minns att jag fixade en svart! Om jag inte minns fel!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag har spelat 15 timmar och inte hört talas om något chocobo race, när fan kommer det?

Medlem
Skrivet av purjo:

Jag har spelat 15 timmar och inte hört talas om något chocobo race, när fan kommer det?

Vad är det du har spelat? Jag tvivlar på att du har spelat 15 timmar av detta spel eftersom det ännu inte har släppts.


signatur

I'm just sayin...

Medlem
Skrivet av zlime:

Måste säga att jag gillar detta.
Om dom nu även får för sig att slänga in card game från FFVIII så hade det varit klockrent. Men de får gärna lämna ute random rule.

är inte kortspelet från Final Fantasy IX bättre isf? Har för mig det är en uppdaterad version av åttans. var ett bra tag sen jag spela VIII nu så jag minns inte om där var några jättestora skillnader

Medlem

Låter kul allt det där, med chocoboos och Pokemon-monster, fast nu kan jag inte sluta störa mig på de nya huvudkaraktärerna. Önskar de hade haft allt detta i det första spelet istället...

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av zlime:

Måste säga att jag gillar detta.
Om dom nu även får för sig att slänga in card game från FFVIII så hade det varit klockrent. Men de får gärna lämna ute random rule.

är inte kortspelet från Final Fantasy IX bättre isf? Har för mig det är en uppdaterad version av åttans. var ett bra tag sen jag spela VIII nu så jag minns inte om där var några jättestora skillnader

Nej. Kortspelet i 9:an var onödigt tillkrånglat och oändligt mycket tråkigare än 8:ans.

Medlem

Jag resettade inte spelet en enda gång, jag hittade en guide på hur man fick den nedrans guld-chohobo'n. Var inte helt enkelt för det


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av zlime:

Måste säga att jag gillar detta.
Om dom nu även får för sig att slänga in card game från FFVIII så hade det varit klockrent. Men de får gärna lämna ute random rule.

är inte kortspelet från Final Fantasy IX bättre isf? Har för mig det är en uppdaterad version av åttans. var ett bra tag sen jag spela VIII nu så jag minns inte om där var några jättestora skillnader

Nej. Kortspelet i 9:an var onödigt tillkrånglat och oändligt mycket tråkigare än 8:ans.

Onödigt tillkrånglat var det ju definitivt inte. Båda spelen är ju otroligt simpla att förstå och jag vill minnas att jag tyckte båda var väldigt roliga. Har väldigt svårt att se hur det kan vara OÄNDLIGT MYCKET tråkigare när spelen är så lika dessutom. Överdriv mindre nästa gång tack.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Onödigt tillkrånglat var det ju definitivt inte. Båda spelen är ju otroligt simpla att förstå och jag vill minnas att jag tyckte båda var väldigt roliga. Har väldigt svårt att se hur det kan vara OÄNDLIGT MYCKET tråkigare när spelen är så lika dessutom. Överdriv mindre nästa gång tack.

Jo, det var definitivt onödigt tillkrånglat jämfört med sin föregångare. Ja, båda var simpla att förstå.
"Jag tyckte båda var väldigt roliga" - överdriv mindre nästa gång, tack.

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av DarkZide8:

Onödigt tillkrånglat var det ju definitivt inte. Båda spelen är ju otroligt simpla att förstå och jag vill minnas att jag tyckte båda var väldigt roliga. Har väldigt svårt att se hur det kan vara OÄNDLIGT MYCKET tråkigare när spelen är så lika dessutom. Överdriv mindre nästa gång tack.

Jo, det var definitivt onödigt tillkrånglat jämfört med sin föregångare. Ja, båda var simpla att förstå.
"Jag tyckte båda var väldigt roliga" - överdriv mindre nästa gång, tack.

*sigh* Jag känner inte att väldigt roliga och oändligt mycket ens är i samma liga, men det var inte riktigt det som var poängen. Du försöker få det till SKILLNADEN mellan de två spelen är oändlig mycket när vi snackar om två väldigt lika spel. Det är det jag upplever som en överdrift. Hade du haft oändligt tråkigt eller oändligt roligt med båda spelen så hade jag inte ens kommenterat. Men det är väl inte omöljigt att du upplevde det så, så jag ber väl om ursäkt

Medlem
Skrivet av daver:
Skrivet av DarkZide8:

Onödigt tillkrånglat var det ju definitivt inte. Båda spelen är ju otroligt simpla att förstå och jag vill minnas att jag tyckte båda var väldigt roliga. Har väldigt svårt att se hur det kan vara OÄNDLIGT MYCKET tråkigare när spelen är så lika dessutom. Överdriv mindre nästa gång tack.

Jo, det var definitivt onödigt tillkrånglat jämfört med sin föregångare. Ja, båda var simpla att förstå.
"Jag tyckte båda var väldigt roliga" - överdriv mindre nästa gång, tack.

Va överdriver? Tyckte han det var väldigt roliga så tyckte han la det :S


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar