Sex, blod och rock'n'roll i Lollipop Chainsaw

Robot
Sex, blod och rock'n'roll i Lollipop Chainsaw

Jadå, det är ungefär precis så fånigt som det låter, men samtidigt går det inte att förneka Halloween-trailerns charm. Det måste vara storyn.

#grasshopper-manufacture, #kadokawa-games


Medlem
Sex, blod och rock'n'roll i Lollipop Chainsaw

Sjukt rolig trailer. Tror att detta kommer att bli awesome!

Medlem

Bara jag som tycker det här verkar sjukt retarderat? Jag som tycker L4D-serien är tillräckligt oseriös på sina ställen...

Om det inte var för goren så hade jag svurit på att riktade sig till 5-9 år gamla spelare.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Bara jag som tycker det här verkar sjukt retarderat?

Absolut inte. Fast det värsta tycker jag, är att det ser ut att vara seriöst gjort. Då menar jag grafiken, animationerna, musiken.

Medlem

NICE! precis vad spelvärlden behöver nu tycker jag! kommer bli ett köp!

Grindhouse-gore förklätt till underhållning som vänder sig till 10 - 15-åringar som älskar att såga av huvudet på folk?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett solklart köp

Medlem

haha en spel utvecklare med humor

Och storyn verkar ju bli mer detaljerad än den på MW3 allafall

Medlem

Ett spel som inte försöker mygla med att det är ett spel. Helt klart en frisk fläkt.

Medlem

Jag gillar verkligen Grindhouse-stilen. Grym trailer, men jag tror inte att jag kommer att gilla spelet särskilt.

Medlem

Väldigt.... No More Heroes, har inte sett det i tidigare trailrar men denna trailern gjorde det uppenbart, kanske blir att man kikar lite extra på detta spelet ändå.

Medlem

Hahahahahahahahaha grymt xD
Satt och skratta genom trailern xD

Medlem

Skönt med att de är så ärliga med vad de erbjuder och inte försöker gömma det bakom en massa töntiga pretentioner. Kan bli hur kul som helst

Medlem

Härlig trailer. Grindhouse ftw blev fan sugen på att se "Death proof" igen

Medlem

måste vara det barnsligaste spelet jag någonsin har sett

Medlem
Skrivet av Loading:

Härlig trailer. Grindhouse ftw blev fan sugen på att se "Death proof" igen

Death Proof? Blir du sugen att se på Death Proof efter att du sett den här smörjan? Grindhouse i all ära men likheterna i den här trailern och filmen Death Proof slutar vid effekterna.

Skrivet av Icewind:

Ett spel som inte försöker mygla med att det är ett spel. Helt klart en frisk fläkt.

Hur menar du då? Ett spel? Hur försöker andra spel "mygla" med att de är spel?

Medlem
Skrivet av Icewind:

Ett spel som inte försöker mygla med att det är ett spel. Helt klart en frisk fläkt.

Hur menar du då? Ett spel? Hur försöker andra spel "mygla" med att de är spel?[/quote]

Undrar också vad han menade när han skrev det.

Medlem
Skrivet av Avtr:
Skrivet av Loading:

Härlig trailer. Grindhouse ftw blev fan sugen på att se "Death proof" igen

Death Proof? Blir du sugen att se på Death Proof efter att du sett den här smörjan? Grindhouse i all ära men likheterna i den här trailern och filmen Death Proof slutar vid effekterna.

Skrivet av Icewind:

Ett spel som inte försöker mygla med att det är ett spel. Helt klart en frisk fläkt.

Hur menar du då? Ett spel? Hur försöker andra spel "mygla" med att de är spel?

Det jag menade var att detta liknade *grindhouse trailers" och vad jag vet så är Death proof grindhouse. därför blev jag sugen. Kunde lika gärna sagt Machete. Det kanske hade passat bättre.

Medlem

Vilket härligt spel! Så där friskt kaxigt och sexigt!

1
Skriv svar