Missing link , Payday och BF3 såklart

Testpilot
Missing link , Payday och BF3 såklart

Ett tag sen man skrev sist har hunnit lira lite sen dess.

Först lirade jag DLC't The missing link till Deus Ex.
Rätt kul och stort DLC där slutbossen inte var en idiotboss utan man kunde knocka snubben snyggt o prydligt med stealth takedown , vägen dit var dock rätt knixig.
Störde mig lite på moralvalet jag fick göra på ett ställe , att sen efteråt fick reda på att man kunde undvika det *snark*

Värt pengarna = Yes

Sen drog jag hem payday o körde , helt menlöst o köra solo upptäckte man rätt snabbt då datorspelarna är kassa.
Försökte synka med några polare men det sket sig , får ha det liggande i hyllan tills man ska lira med brorsan eller nån polare.
Kul lir om man ska co-op spela , men helt menlöst annars.

Så snackar vi då multiplay och inte singleplay så kommer man in på Battlefield 3!

Började lira Singleplay kampanjen och märkte rätt snabbt att efter COD genomspelningen och nu denna så blev man GRYMT trött på hålla handen gatloppet som man kör i dessa spel.
BF3 är sjukt , man kutar o dör , kutar och dör , kutar och kommer vidare.
Nopp , dessa spel ska inte ens försöka med en singelplayer kampanj utan satsa på multiplayer Nu köpte jag det för att stödja DICE och sen för att kolla in grafikporren .

Nä nu får Batman Arkham City / Skyrim och LA-Noire komma så jag får lira lite vettigt igen.

Har FEAR3 och Borderlands att suga på sålänge , köpte på extrapris i helgen.

Game on!

#blogg

Medlem
Missing link , Payday och BF3 såklart

kan bara hlla med att Bf skall skita i SP.
Borderlands får du många sköna timmar med.

1
Skriv svar