Så görs bra Kinect-reklam

Robot
Så görs bra Kinect-reklam

När Microsoft breddar Kinect-marknadsföringen längre än spelvärlden kan se uppstår ljuv pr-magi.

#nyhetstips, #microsoft


Medlem
Så görs bra Kinect-reklam

Desarmera bomber med Kinect? Åh fan...

Inaktiv

Desarmera bomber med kinect ja, det lär ju ge jobböppningar haha

Fan du hann före =D
Det är nog den bästa/största dissen någonsin

Medlem

älskar min Kinect men det här va ju fan i mig löjligt, hade varit Way better reklam om de exkluderade kinecten överhuvudtaget och "slapat" dit en xbox360 logga istället.

Fint låtval dock, någon annan som kände igen vad det var för cover?

Medlem

Snacka om meningslöst, låtsas-spela instrument med Kinect. Känns ungefär lika roligt som att klappa ett virtuellt djur.

Medlem

Haha denna reklamfilmen fick mig och gråta för det var så jävla bra gjort och vackert men dock gillar jag inte Xbox 360 men skulle lätt kunna köpa Kinect till PC

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Fint låtval dock, någon annan som kände igen vad det var för cover?

Jag kände igen det!

För övrigt är detta kinect/ps move shit ingenting jag är intresserad av. Wii crap alltihop

gnu
Medlem

where is my mind

Inaktiv
Skrivet av Samurai237:

Snacka om meningslöst, låtsas-spela instrument med Kinect. Känns ungefär lika roligt som att klappa ett virtuellt djur.

All reklam som visas på tv är fejk...

Medlem

Tyckte den var bra, fantasieggande är nog ordet som jag letar efter. Även om man kanske inte desarmerar bomber med kinecten än så länge så pekar reklamen på vad som komma kan. Blev lite skönt varm i kroppen ungefär som när jag sett bilder från månlandningen eller första gången jag såg Jurassic Park...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Haha denna reklamfilmen fick mig och gråta för det var så jävla bra gjort och vackert men dock gillar jag inte Xbox 360 men skulle lätt kunna köpa Kinect till PC

http://www.i-programmer.info/programming/hardware/1905-gettin...

vassego

1
Skriv svar