Robot
Syndicate

När Starbreeze flyttade perspektivet till syndikatagentens dödliga synvinkel lamslogs fansen. Men Syndicates omstart är roligare – och mer värdig sitt arv – än vad du först tror. Spelets co-op är ett talande exempel.

#starbreeze, #syndicate, #the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay, #the-darkness


TJ
Medlem
Syndicate

Ser verkligen framemot att få spela det. Verkar bli helgrymt!!!!

Medlem

Det låter lovande och det låter ju som att de faktiskt kanske gör ett bra co-op läge, något som dagens spel mestadels saknar...

Medlem

Kan säga att coop är riktigt skoj i detta spel. Playtestade spelet i coop tidigare och det kommer bli grymt.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Kan säga att coop är riktigt skoj i detta spel. Playtestade spelet i coop tidigare och det kommer bli grymt.

Lyx!
Blev erbjuden men pga jobbtider skulle jag inte hinna dit.
Funderar på att söka lite ledighet för att få in det...

Medlem

Hur får ni era erbjudanden att få testa spelen?

Medlem
Skrivet av Posuic:

Hur får ni era erbjudanden att få testa spelen?

Hjälper att känna multiplayerprogrammeraren ;P

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Posuic:

Hur får ni era erbjudanden att få testa spelen?

Hjälper att känna multiplayerprogrammeraren ;P

Nice! Synd att man själv inte har några kontakter med någon i spelbranschen

Medlem

håller tumman

Medlem

Hoppas han kör på "easy mode" Jag menar när roboten kommer. "many enemies has shields that u need to breach before u can kill them" Han trycker på E o sen skjuter ner den på 2 skott. Annars såg det roligt ut förutom när man hackar allt som rör sig hur fort som helst så dom dödar sig själva eller skjuter på fienden.

Medlem
Medlem

Lite trist att man inte får coop i kampanjerna det jag spelar mest, all denna sideshow coop brukar vara ganska fattig och kort. Men låter ju lovande trots allt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Posuic:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Posuic:

Hur får ni era erbjudanden att få testa spelen?

Hjälper att känna multiplayerprogrammeraren ;P

Nice! Synd att man själv inte har några kontakter med någon i spelbranschen

Det är bara att söka när tester utannonseras, vet dock inte om det skett/kommer ske (är själv en av animatörerna på detta spel så..)


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem
Skrivet av ErikSvensson:
Skrivet av Posuic:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Posuic:

Hur får ni era erbjudanden att få testa spelen?

Hjälper att känna multiplayerprogrammeraren ;P

Nice! Synd att man själv inte har några kontakter med någon i spelbranschen

Det är bara att söka när tester utannonseras, vet dock inte om det skett/kommer ske (är själv en av animatörerna på detta spel så..)

Ohh, men var brukar testerna utannonseras? Bara på spelets hemsida eller får man höra det via någonannanstans (twitter, facebook etc måhända)?

Medlem

Bra fråga, jag är inte helt hundra då det beror på varje enskilt företag, Får jag veta något ska jag försöka ha dig i åtanke.


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Jag vomerar fortfarande så ni vet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag vomerar fortfarande så ni vet.

Är du så imponerad?

Medlem

Som Posuic skrev, släng upp nya co-op trailern som nyhet nu va!?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Det var en jobbig artikel att läsa... Varannan mening får du det att låta som att du avskyr Starbreeze och att de inte har någon aning om vad de gör... i nästa mening så säger du tvärt om.

Medlem
Skrivet av Pellejones:

Det var en jobbig artikel att läsa... Varannan mening får du det att låta som att du avskyr Starbreeze och att de inte har någon aning om vad de gör... i nästa mening så säger du tvärt om.

Säger han bara negativt hade detta säkert varit sista gången de fick provspela hos dom + säg adjö till recensionsexemplar

Låter skräp.


signatur
1
Skriv svar