Det här är en rubrik (!)

Redaktör
Ponny
Det här är en rubrik (!)

Vilken dag vi har haft, va? Jag och Simon improviserade fram Den Stora Höststädningen™ och har gråtit samtidigt som dammet letat sig in i våra lungor och själarna krympt och dött... men nu är allt bra igen! Skönt.

I morgon börjar en vecka med klös. Min första vikarievecka, Gamex (jag är där varje dag, kom förbi och säg hej!) och så tänkte jag försöka se Tintin. På bio! I 3D! Oj, oj!

Vad hände egentligen med The Big Six, förresten? Jo'rå, satsningen lever, motivationen finns där och jag tror fortfarande på mirakel. Så-det-så. Men jag har varken avsatt tid för träning eller vägning. Dumt. Men nu börjar mitt så kallade strukturerade liv med rutiner. Naivt och blåögt tror jag på träning varje dag och att målen kommer nås.

Från och med nu kommer avstämningen på söndagar med större fokus på träningstid än kilogram. Det känns vettigare och sundare, faktiskt.

"Men detta har du ju sagt så många gånger", säger Simon. Visst har jag? Men... sån är jag! Faktiskt! Nej, nu ska jag raka mig och sluta se ut som en uteliggare. Simon spelar Battlefield 3, dör, svär och skriker. Så kan en söndagskväll se ut hos oss.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Det här är en rubrik (!)

Bara skit i 3D'n..

Ja 3D'n tillförde inget...tyvärr.

Gamex blir inte av i år. Men minns vårt möte förra året


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nooooo traveller!

Redaktör
Ponny

Nä-men-nej! Varför gör du så, Traveller!? Vi skulle ju kunna skåla i julmust och minnas svunna Gamex.


signatur

En Bamseponny av folket

Tror ärligt de inte tillåter mig att komma in igen. Inte efter förra årets stora Cosplay massaker..


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

... been there, done that!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar