Chatta med Dice om Battlefield 3

Medlem

Svaret på min fråga om den öppna betan var verkligen inte det jag tänkte mig.. De undvek de flesta frågor faktiskt. Hell, jag hade kunnat svara på den här chatten lika väl som DICE-killarna.


signatur

Imperator

Medlem

Kass chatt, inte svar på några vettiga frågor.

Medlem

@painOplenty

Ja fast dom smet ändå undan. Dom skyller på att det ska vara så eftersom dom vill det men egentligen så är nog det pga teknisk begränsning som dom inte vill erkänna. Alla vet ju att en ficklampa knappast skulle blända på så vis i dagsljus. I det stora hela dom duckade nästan varenda halv-vettig fråga. FZ-värden för chatten verkade också endast välja frågor som inte var "för kritiska".

Tack vare förseningen hann inte jag med en jävla bra fråga...

Medlem

@LoyalCrystalean

Det är lugnt, det gjorde ingen av oss eftersom dom inte tog med några bra frågor. Endast frågor som på ett eller annat sätt hyllade DICE för sin prestation och ingen som var faktiskt aktuell och/eller för kritiskt. Med det sagt, jag tycker BF3 är ett grymt bra och välgjort spel men det har några små och stora brister och som det ser ut så addresseras inte dessa av DICE.

Dålig frågestund helt enkelt! SKÄMMS!

Medlem
Skrivet av zeux:

@LoyalCrystalean

Det är lugnt, det gjorde ingen av oss eftersom dom inte tog med några bra frågor. Endast frågor som på ett eller annat sätt hyllade DICE för sin prestation och ingen som var faktiskt aktuell och/eller för kritiskt. Med det sagt, jag tycker BF3 är ett grymt bra och välgjort spel men det har några små och stora brister och som det ser ut så addresseras inte dessa av DICE.

Dålig frågestund helt enkelt! SKÄMMS!

Jag fick ställa min fråga, en bra fråga om du frågar mig.

Medlem

@Hellpower

Hur löd den? Ett fåtal frågor som hade lite tyngd bakom sig kom fram, ledsamt nog.

Medlem
Skrivet av zeux:

@Hellpower

Hur löd den? Ett fåtal frågor som hade lite tyngd bakom sig kom fram, ledsamt nog.

BF3 är grymt bra men kan bli grymst!?

Har en viktig fråga ang. teamwork?
Har ni funderat hur ni kan lösa så att gruppledaren genom commorose får mer möjligheter att ge order typ ”Move to this location” för att lättare hålla ihop gruppen? Kul om förutsättningen finns för teamwork om man vill ha teamwork.
I Battlefield 2 har ni löst det bra så varför inte i Battlefeild 3?

Medlem

var så kast att jag gick efter några frågor läste resten nu. lol var ju a joke helt enkelt frågorna svarades inte riktigt och jag kan tänka mig att de fanns en hel del mer frågor som var värda att ställas än dom ni valde lol.

Medlem

Bra läsning, men är det nån som vet vad anders och patrick nickar så man vet vilka dogtags man ska leta efter? ^^

Medlem

Hade varit roligt att höra vad deras åsikt är om att Battlefield 3 redan är crackat så att det går att spela utan origin!

12
Skriv svar